18.07.2022 / 13:59
StoryEditor

Lisek pokazał, że witryny dark store‘ów nie muszą być byle jakie. Operator chce wykorzystać ich potencjał

Nowa witryna punktu dark store Lisek.App w Warszawie (Źródło: LinkedIn / Lisek.App)
Lisek.App, platforma z rynku delivery, znalazła sposób na wyeliminowanie jednego z najczęściej wskazywanych mankamentów punktów logistycznych typu dark store. Operator podkreśla, że "potencjał witryn magazynów w branży q-commerce nie był do tej pory wykorzystywany", a Lisek zamierza to zmienić. Pierwsze efekty działań już są widoczne.

Metamorfozie uległa witryna dark store'u Liska przy Al. Jerozolimskich w Warszawie. Firmie zależało, by "stworzyć wizytówkę Lisek.App w samym centrum Warszawy, która będzie este...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 12:51
StoryEditor
Perły Rynku FMCG 2024. Zgłoś swoje nowości i zaprezentuj je menedżerom odpowiedzialnym za asortyment w wiodących sieciach handlowych i sklepach internetowych
Tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do kolejnej edycji badania Perły Rynku (fot.  Przemyslaw Blechman)
Tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do badania Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego, w którym menedżerowie odpowiadający za wprowadzanie produktów do sieci sprzedaży oceniają rynkowe nowości i ich potencjał sprzedażowy. Zgłoś swoje produkty do badania i przekonaj się, jak widzą je Twoi partnerzy handlowi oraz które kanały dystrybucji są dla najlepsze dla Twojej marki.

Badanie Perły Rynku FMCG i Perły Rynku Kosmetycznego renomę zdobyło renomę dzięki kilkunastoletniej obecności na rynku. Przez te lata w ręce jurorów trafiły setki produktów, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 11:50
StoryEditor
Jeronimo Martins z niższym zyskiem za pierwszy kwartał 2024 roku. To koszt promocji cenowych
Pedro Soares dos Santos (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Portugalski właściciel sieci Biedronka i Hebe dąży do tego, aby zwiększyć udziały w rynku, kiedy inni detaliści odnotowują spadki sprzedaży. Spółka jest nastawiona na ostrą konkurencję cenową we wszystkich sieciach handlowych, których jest operatorem.

Grupa Jeronimo Martins, w pierwszym kwartale 2024 roku uzyskała przychód w wysokości niemal 8,07 mld euro, o 18,6 proc. wyższy niż rok wcześniej. Największy udział w wynikach sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 20:01