08.10.2017 / 17:57
StoryEditor

10 faktów o internetowych zakupach Polaków

(materiały prasowe, allegro)
Jak wiele osób robi zakupy przez internet? Kto częściej korzysta z e-sklepów? Jakie produkty Polacy najpierw oglądają na żywo, aby późnej je kupić w sieci? Coraz większe zainteresowanie szybkimi i wygodnymi zakupami internetowymi sprawia, że warto dowiedzieć się więcej o tej formie zakupu.

Polacy uwielbiają zakupy, choć nie każdy podchodzi do wydawania pieniędzy w taki sam sposób. Kobiety wolą płacić za odzież i dodatki, natomiast mężczyźni – za gadżety elektronic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 00:02
StoryEditor
Jaka jest średnia wartość koszyka w branży cateringu dietetycznego?

Rynek usług cateringowych w Polsce rośnie w siłę. W 2023 był wyceniany na 3 mld złotych przy wzroście CAGR 19 proc. Po spektakularnych wynikach w okresie pandemii zainteresowanie dietą pudełkową nie spada. Jednak zgodnie z przewidywaniami analityków rozwój tego sektora wyhamował, a promocja produktów na nasyconym konkurencją rynku wymaga większej kreatywności od firm oferujących usługi cateringowe.

Platforma Admitad, przeanalizowała ponad 100 tysięcy zamówień złożonych przez polskich klientów na serwisach firm z branży cateringu w latach 2023–2024 oraz w pierwszym kwartale...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 10:23
StoryEditor
Maciej Seliński, Lego Polska: Widzimy ogromny potencjał sprzedażowy w grupie osób 50+ [WYWIAD]
Maciej Seliński, Lego (fot. Lego Polska)

- Wśród dzieci w wieku 6–12 lat nasza penetracja jest bardzo wysoka. Ale jeśli spojrzymy na młodych dorosłych w wieku 18–35, to widzimy ogromny potencjał. A w grupie 35–65 – jeszcze większy. Przestrzeń do rozwoju jest nadal ogromna - mówi Maciej Seliński, General Manager Grupy LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie.

Jak więc dziś docieracie do dzieci? Które kanały sprzedaży są dla Was najważniejsze na polskim rynku?

Wszystkie kanały są dla nas istotne, bo każdy pełni inną rolę. Zacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 13:28