08.03.2016 / 14:49
StoryEditor

Aldi stawia na znane marki

Wózki przed sklepem Aldi Sud w Niemczech, fot. Licencja Creative Commons / Salino01 ()
Niemiecka sieć Aldi Süd rozszerza w swoich sklepach asortyment produktów markowych – podaje retaildetail.eu.

Niedawno na półkach sieci Aldi Süd pojawiły się znane brandy, w tym m.in. Lenor, Coca-Cola i Leerdammer. Teraz Aldi rozpocznie współpracę z markami Wagner Pizza, Head&Shoulders ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.07.2025 / 09:00
StoryEditor
Nestle przyspiesza transformację. Co stoi za wzrostem spożywczego giganta w pierwszym półroczu?
Nestle z wynikami za I połowę 2025 – inwestycje, wzrost i transformacja (fot. Shutterstock.com)

Nestle zaprezentowało wyniki za pierwsze półrocze 2025 roku, ujawniając szeroko zakrojone działania transformacyjne oraz konsekwentne inwestycje w rozwój. Mimo spowolnienia na niektórych rynkach, firma odnotowała wzrost organiczny i silną rentowność. Co kryje się za tymi liczbami i jak Nestle planuje utrzymać tempo rozwoju?

W pierwszej połowie 2025 roku Nestle odnotowało organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 2,9 proc., przy realnym wzroście wewnętrznym (RIG) wynoszącym 0,2 proc. oraz wzroście cen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 17:13
StoryEditor
Skandal po reklamie z gwiazdą "Euforii". Hasło firmy odzieżowej szokuje
Kadr z reklamy z udziałem Sydney Sweeney (źródło: YouTube)

Nowa kampania reklamowa jednej z amerykańskich marek odzieżowych rozpaliła media społecznościowe i opinię publiczną. W roli głównej wystąpiła popularna aktorka, znana z serialu "Euforia”, której obecność w spocie wywołała lawinę oskarżeń. Czy w zabawie słownej ukryto kontrowersyjne przesłanie?

Sydney Sweeney, aktorka znana z produkcji takich jak "Euforia” czy "Tylko nie ty”, pojawiła się w kampanii reklamowej amerykańskiego producenta dżinsów – marki American Eagle. S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 09:42