14.03.2020 / 17:25
StoryEditor

Allegro tropi sprzedawców maseczek i płynów dezynfekujących

(fot. Pixabay)
W środę premier Morawiecki ogłosił, że serwisy sprzedażowe Allegro i OLX muszą wycofać oferty wszystkich maseczek ochronnych i środków dezynfekcyjnych, a tymczasem do redakcji dobreprogramy.pl zaczęły napływać doniesienia, że serwis wciąż takowe produkty sprzedaje.

Dziennikarze serwisu sprawdzili, jak to wygląda w rzeczywistości dzwoniąc do rzecznika firmy z prośbą o komentarz.

„Mamy zespół ludzi, który 24/7 siedzi i monitoruje platfor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.08.2025 / 14:39
StoryEditor
W ciągu 5 lat Pokolenie X będzie więcej wydawać w sklepach na trzy kategorie produktowe. Eksperci: Marki, które ich ignorują, ryzykują pominięcie
Pokolenie X odpowiada za prawie jedną czwartą całkowitych wydatków w Polsce (fot. Shutterstock)

Konsumenci urodzeni między 1965 a 1980 rokiem wydają rocznie globalnie na konsumpcję 15,2 bln dolarów, a wartość ta ma wzrosnąć do 23 bln w ciągu najbliższych 10 lat. W Polsce ta grupa odpowiada za niemal jedną czwartą całkowitych wydatków, choć jest w tym aspekcie dosyć ostrożna.

Takie dane płyną z najnowszego raportu NielsenIQ i World Data Lab pt. The X Factor: How Generation X is quietly driving trillions in consumer spending. 

Wynika z niego, że G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 12:20
StoryEditor
Największa sieć elektromarketów w Polsce buduje magazyn pod Wrocławiem. Dlaczego to tak ważny punkt logistyczny?
Sklep sieci Media Expert (fot. Shutterstock)

Nowoczesne rozwiązania logistyczne zyskują na znaczeniu w handlu, a coraz więcej firm decyduje się na mniejsze, dedykowane obiekty. W Długołęce, nieopodal Wrocławia, powstanie nowy magazyn o powierzchni 14,5 tys. m kw., który będzie działał w formule Build-To-Own. Za przygotowanie inwestycji odpowiada deweloper INWI.

Lokalizacja blisko trasy S8, łączącej Wrocław z Łodzią, Warszawą i Białymstokiem, ma zapewnić sprawną obsługę klientów w różnych częściach kraju. Co kryje się za tą decyzją i dl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. sierpień 2025 21:24