22.01.2020 / 15:41
StoryEditor

Allegro uruchamia serwis społecznościowy

(fot. mat. pras.)
Popularność serwisów społecznościowych pokazuje jak ważną rolę odgrywa potrzeba dzielenia się doświadczeniami i emocjami z innymi. Dlatego firmy na całym świecie tworzą własne narzędzia pomagające klientom swobodnie się ze sobą komunikować. W Polsce nieliczni dostrzegają potencjał tkwiący we własnej społeczności.

- Allegro tworzy 18 milionową społeczność kupujących i sprzedających, którzy lubią i chcą ze sobą rozmawiać, pytać o opinie innych czy dzielić się wiedzą oraz doświadczeniami zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 09:27
StoryEditor
Sieci handlowe promują na potęgę. Liczba akcji rabatowych zwiększyła się o blisko 15 proc.
Sieci handlowe nie ograniczają liczby promocji, wręcz przeciwnie. Z najnowszych danych wynika, że ich liczba w pierwszym półroczu tego roku wzrosło o blisko 15 proc. (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

W pierwszej połowie 2025 r. sieci handlowe znacząco zintensyfikowały działania promocyjne, oferując konsumentom blisko 620 tysięcy różnego rodzaju akcji tego typu – wynika z najnowszej analizy UCE Research, Hyper-Com Poland i Grupy Blix. To wzrost o 14,5 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 r. Jakie sklepy wiodą prym w promocyjnym szaleństwie, a które pozostają w tyle?

Sieci handlowe w Polsce intensyfikują działania promocyjne. W okresie od stycznia do czerwca przeprowadziły blisko 620 tys. akcji rabatowych, czyli o 14,5 proc. więcej niż w ana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 15:47
StoryEditor
Chat GPT może już zrobić za ciebie pełne zakupy. Masz ochotę na rosół i schabowego? Wystarczy wydać polecenie
(fot. Shutterstock)

Firma Open AI uruchomiła nowe funkcjonalności narzędzia Chat GPT, przekształcając go w agenta, który może wykonać skomplikowane zadania od początku do końca. Wystarczy poprosić np. o produkty na niedzielny obiad dla całej rodziny, wskazać ulubiony sklep i… poczekać chwilę na pełną listę. A nawet zlecić zakup i płatność!

Firma Open AI poinformowała w miniony czwartek o udostępnieniu w narzędziu ChatGPT funkcji osobistego agenta, który "myśli i działa, proaktywnie wybierając z zestawu narzęd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:24