05.11.2019 / 12:57
StoryEditor

Amazon traci serca klientów na rzecz Walmartu [BADANIE]

Black Friday w sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Spada odsetek osób robiących w Amazonie zakupy przynajmniej sześć razy w miesiącu. Większość badanych woli zakupy w Walmarcie, a nie w Amazonie – to wyniki badania firmy First Insight, przytoczone w serwisie CNBC.

Jak wynika z badania, powtarzanego od trzech lat przez firmę First Insight – zajmującej się gromadzeniem danych, wykorzystywanych przez detalistów przy podejmowaniu decyzji prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
06.09.2023 / 16:59
StoryEditor

Danone wybuduje w Opolu fabrykę produkującą specjalistyczną żywność. Przeznaczy na to 230 mln zł

Paweł Piątek, dyrektor generalny Danone w Polsce (Danone)
Grupa Danone wybuduje w Opolu zakład produkujący żywność specjalistyczną. Według ministra rozwoju i technologii Waldemara Budy, który podzielił się tą informacją podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu, 80 proc. obecnej opolskiej produkcji trafia na eksport.

Nowa inwestycja Grupy Danone w Opolu ma kosztować 230 mln zł. Budowa fabryki rozpocznie się już we wrześniu br., a ma zostać zakończona w ciągu kilku miesięcy. Danone ma już w O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 17:49
StoryEditor

Lidl wzywa klientów do niemarnowania żywności

Sieć Lidl rozpoczęła trzecią edycję kampanii Sztuka niemarnowania (shutterstock.com)
Sieć Lidl rozpoczęła trzecią edycję kampanii "Sztuka niemarnowania". Wydaje się, że tego typu inicjatywy są wciąż potrzebne – co roku w Polsce marnuje się 5 mln ton jedzenia, z czego 60 proc. w gospodarstwach domowych. W skali całego świata dane są jeszcze bardziej niepokojące: 30 proc. żywności, czyli ok. 1,3 miliarda ton, trafia do kosza. Szacuje się, że to dość, by nakarmić 2 mld ludzi.

Rozkładające się artykuły spożywcze odpowiadają za ok. 8 proc. globalnej emisji gazów cieplarnianych. Każda tona żywności na wysypisku śmieci emituje do atmosfery 4,2 tony CO2, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19. wrzesień 2023 01:58