10.10.2018 / 14:41
StoryEditor

Amazon zamknął automatyczny system do rekrutacji pracowników, bo ten... nauczył się dyskryminować kobiety

Wejście do kwatery głównej Amazona (fot. Flickr.com/photos/scobleizer/ (CC BY 2.0))
Amazon w 2017 roku zakończył projekt narzędzia służącego do oceny kandydatów na pracowników w USA. System opierał się na sztucznej inteligencji i nauce maszynowej. Przyczyną likwidacji projektu była... dyskryminacja kobiet, której program sam się "nauczył" - donosi CNBC.

Program powstał w 2014 roku. Miał służyć do sortowania podań kandydatów na różne stanowiska w firmie, dzięki przyznawaniu ocen - od 1 do 5 gwiazdek. Algorytm opierał się na "ucz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2024 / 17:27
StoryEditor
Nie do końca legalne fermy Wojciecha Biernackiego. Jak brat założyciela Dino prowadzi swój biznes?
Instytucje państwowe mają sporo zastrzeżeń do ferm prowadzonych przez firmę Wojciecha Biernackiego, brata założyciela Dino (fot. Shutterstock)
Tradycyjne stoiska mięsno-wędliniarskie zaopatrywane przez własny zakład produkcyjny Agro-Rydzyna, to potężny atut sklepów Dino. Grupa Dino systematycznie inwestuje też w tę część swojego biznesu. W tej samej branży działa też brat założyciela Dino – Wojciech Biernacki, z tym że sposób, w jaki to robi, budzi wątpliwości natury prawnej i etycznej.

Wojciech Biernacki w mięsnym biznesie działa od blisko 30 lat. Zaczynał go razem z bratem Tomaszem Biernackim, który z czasem porzucił produkcję na rzecz handlu i zajął się r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2024 / 17:35
StoryEditor
Mikołaj Ciaś po ponad 20 latach w branży FMCG przechodzi do ubezpieczeń
Mikołaj Ciaś, wiceprezes Link4
Związany wcześniej z Unilever Polska, Carlsberg Polska i Coca-Cola Poland Mikołaj Ciaś został nowym wiceprezesem Link4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym marketing.

Mikołaj Ciaś przez ostatnie cztery lata był współwłaścicielem marki krafowej wódki, a wcześniej, przez prawie dwa lata związany był ze spółką Marie Brizard Wine & Spirits....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2024 11:28