16.09.2020 / 13:21
StoryEditor

Answear.com także szykuje się do debiutu na warszawskiej giełdzie

zakupy przez internet (fot. Unsplash)
Spółka Wearco S.A. – właściciel internetowego sklepu z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami Answear.com, chce zadebiutować na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych. Ma to nastąpić na koniec 2020 roku.

Jak komentuje Krzysztof Bajołek, prezes Wearco S.A. (obecnie w trakcie rejestracji zmiany nazwy na Answear.com S.A.) dołączenie do grona spółek publicznych to naturalny krok zwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
03.12.2025 / 20:53
StoryEditor
Dino wjeżdża na rynek ze stacjami Dino Oil. Tanie paliwo dla wszystkich!?
Testowy stacja paliw dla ciężarówek Dino Oil działa już od 2023 roku przy bazie transportowej w miejscowości Łobez

Dino, jedna z najszybciej rosnących sieci supermarketów w Polsce, zaczyna przesuwać swoje granice swojego biznesu poza handel spożywczy. Po latach przygotowań i formalnych kroków spółka sygnalizuje wejście w sektor paliwowy pod własnym szyldem Dino Oil. Już dziś działa testowa stacja przy centrum dystrybucyjnym, a zastrzeżenie znaku i rozszerzenie koncesji wskazują, że to dopiero początek.

Jak Dino przygotowuje się do sprzedaży paliw?

Na stronie spółki Dino Polska pojawił się informacja, że firma buduje nowoczesną sieć stacji paliw, oferując stabilną pracę i ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.12.2025 / 09:23
StoryEditor
Rynek outdoorowy odbija. Firma 8a.pl chce mieć udział w jego wzroście
Nowo owtarty salon 8a.pl w Krakowie jest największym sklepem z produktami aotdoorowymi w Polsce (fot. materiały prasowe)

Rynek outdoorowy w Polsce warty jest ok. 2,5 miliarda złotych i w połowie tego roku zaczął wyraźnie odbijać. Firma 8a.pl postanowiła wykorzystać hossę do tego, żeby otworzyć największy stacjonarny sklep outdoorowy w Polsce.

Najnowszy salon 8a.pl ma 721 mkw. powierzchni, co czyni go największym stacjonarnym sklepem outdoorowym w Polsce. Jest on zlokalizowany w krakowskiej Galerii Solvay przy ulicy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 15:57