17.09.2020 / 20:53
StoryEditor

Aż 92 proc. korzystających z e-commerce kupuje online co najmniej raz w miesiącu

Kupujący przez internet zwracają uwagę na szybką dostawę (Unsplash.com)
Prawie co trzeci Polak wydaje w internecie w ciągu miesiąca od 101 do 300 zł – wynika z najnowszego raportu ExpertSender Zakupy online w Polsce 2020. Klienci zwracają uwagę na szybką i przewidywalną dostawę, a najbardziej odstraszają ich reklamy na stronach internetowych.

Choć sam Covid-19 przyczynił się do rozwoju rynku, kupujący przez internet nie zaczęli korzystać z tego medium wraz z  wybuchem pandemii. Aż 43 proc. badanych deklaruje, że kupu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 10:53
StoryEditor
Rynek UE zalewają podróbki żywności i napojów, często trujące. Na co uważać najbardziej? Jak się chronić?
Raport EUIPO ujawnia ogromną skalę podróbek żywności i napojów na rynku UE (fot. Shutterstock)

Na rynek Unii Europejskiej trafia ogromna ilość podrabianej żywności i napojów. Tylko jeden sektor traci rocznie prawie 2,3 mld euro. W podróbkach wykrywane są niebezpieczne substancje. Sfałszowane produkty pochodzą najczęściej z dwóch krajów. Raport Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) "Co trafia na nasz stół?".

Co trafia na nasz stół?

Z tekstu dowiesz się:

  • jaka jest skala działalności fałszerzy żywności?
  • jakie niebezpieczne substancję są wykrywane w podróbkach?
  • jak ba...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 08:45
StoryEditor
Lidl rezygnuje z inwestycji w Gietrzwałdzie. Czy protesty mieszkańców zakończyły plany budowy?
Sklep sieci Lidl (fot. Shutterstock)

Plany budowy centrum dystrybucyjnego Lidla w Gietrzwałdzie od początku budziły ogromne emocje. Choć miała to być szansa na nowe miejsca pracy i rozwój lokalnej infrastruktury, inwestycja spotkała się z silnym oporem społecznym. Sprawa trafiła nawet na wokandę. Co doprowadziło do tego, że Lidl wycofał się z realizacji projektu?

Ostateczny zwrot akcji w sprawie centrum dystrybucyjnego nastąpił 3 czerwca 2025 roku. Lidl Polska opublikował oficjalne stanowisko. "Okolice Gietrzwałdu były jedną z wielu opcj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 00:07