10.04.2013 / 20:20
StoryEditor

Tesco otwarce na zmiany

Extra to nowy koncept placówek, które powstają na bazie przebudowywanych hipermarketów Tesco ()
Bieżący rok ma być w polskim oddziale Tesco skromniejszy pod względem inwestycji w coraz mniej rentowne hipermarkety. Brytyjski koncern rozważa kilka scenariuszy zmian w zakresie działalności w naszym kraju, a rynkowe plotki – choć wydają się raczej mało prawdopodobne – mówią nawet o ewentualnym opuszczeniu przez Tesco Polski.

Choć związkowcy zapowiadający zimą strajki w Tesco ostatnio ucichli, to protesty pracownicze mogą w tym roku odcisnąć swe piętno na działalności brytyjskiego koncernu. Pod konie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 14:54
StoryEditor
Lada Express i paczki "Co na obiad?". Biedronka ma pomysł na szybkie zakupy

Pokolenie Z nie ma cierpliwości do kolejek i rozwlekłych zakupów. To oni dyktują dziś rytm zmian w handlu detalicznym, wymuszając na sieciach nowe rozwiązania. Czy nowa koncepcja samoobsługowej lady i gotowych paczek składników może sprawić, że młodzi znowu przekonają się do tradycyjnej lady mięsnej?

Druga edycja ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, realizowanego we współpracy z Our Future Foundation, zgromadziła ponad 250 studentów z całego kraju. Do finału, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.10.2025 / 09:22
StoryEditor
Polscy konsumenci preferują produkty lokalne, uznawane za zdrowsze i wspierające lokalną gospodarkę [RAPORT]
Polscy konsumenci preferują produkty lokalne, uznawane za zdrowsze i wspierające lokalną gospodarkę (Shutterstock)

52 proc. Polaków jest gotowe dodatkowo płacić za produkty lokalne, ze względu na ich wyższą jakość wobec zagranicznej alternatywy. Raport PwC "Smak, cena, świadomość: Mapa wyborów konsumenckich Polaków".

Polacy kupują lokalną żywność głównie ze względu na jej korzyści zdrowotne (50 proc.) i wyższą jakość (49 proc.). Detaliści i producenci powinni to wykorzystać, podkreślając te ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 07:15