23.01.2018 / 11:18
StoryEditor

Carrefour celuje w 5 mld euro przychodu z e-grocery

Na zdj. Coolomat, w którym odbierać można zakupy spożywcze zrobione w e-sklepie sieci Carrefour (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Carrefour już w 2022 r. planuje wygenerować aż 5 mld euro przychodu (na poziomie grupy) z samej tylko sprzedaży żywności przez internet - poinformował prezes grupy Alexandre Bompard, ogłaszając nową, rewolucyjną strategię rozwoju firmy "Carrefour 2022".

Drugim celem, jaki wyznaczyła sobie grupa na najbliższych pięć lat, jest zwiększenie udziału we francuskim rynku sprzedaży żywności przez internet do 20 proc. Firma nie zdradził...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 17:45
StoryEditor
Polacy wciąż zajadają się mięsem i wędlinami. W trzy miesiące wydali na nie blisko 10 mld zł

Polacy pozostają narodem mięsożerców. Z danych YouGov wynika, że w pierwszym kwartale 2025 r. gospodarstwa domowe wydały na mięso blisko 4 mld zł, niewiele mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Bardziej wyraźny spadek zaliczyły wędliny, ale i tak wydatki na nie przekroczyły 5 mld zł. Jak na tym tle wypadają produkty plant based?

Ostanie pięć lat przyniosło dosyć duże różnice w tym jak wyglądał popyt na różne kategorie produktów żywnościowych. Grzegorz Mech, business development manager w Y...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 12:46
StoryEditor
Dyskonty Action z mocnym wzrostem sprzedaży! Sieć przebiła w Polsce symboliczną barierę
Na zdj. dyskont Action (fot. Konrad Kaszuba/wiadomoscihandlowe.pl)

Sieć dyskontów niespożywczych Action zamknęła pierwsze półrocze 2025 r. z przychodami netto rzędu 7,3 mld euro. Oznacza to wzrost aż o 17,9 proc. względem analogicznego okresu ub.r. A jak wypadła sprzedaż porównywalna (like-for-like)?

Action podaje, że wskaźnik sprzedaży porównywalnej w omawianym okresie wyniósł +6,8 proc. W trakcie pierwszego półrocza sieć urosła o 125 nowych sklepów, dzięki czemu łącznie Ac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 03:32