12.09.2019 / 14:11
StoryEditor

Carrefour inwestuje w sztuczną inteligencję i personalizację oferty dla indywidualnych klientów

Sklep Carrefour w Galerii Północnej (mat. prasowe)
Carrefour Polska rozwija sprzedaż w modelu omnichannel wdrażając w swoich kanałach cyfrowych oraz sklepach stacjonarnych rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji. Inwestycja w nowe technologie pozwoli sieci na indywidualne dopasowywanie oferty do klientów, co poprawi doświadczenia konsumentów zwiększając komfort, szybkość i wygodę całego procesu zakupowego.

Carrefour Polska stawia na nowoczesne technologie i wzmacnia pozycję lidera przemian technologicznych. Przyjęta w 2017 roku strategia omnikanałowości i transformacji dig...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2024 / 10:03
StoryEditor
Wielkie problemy regionalnej sieci piekarni. Nie da się konkurować z dyskontami – mówią przedstawiciele firmy
Sieć piekarni Skalski w tarapatach - zdjęcie ilustracyjne (Shutterstock)
Sieć piekarni i cukierni Skalski liczy obecnie 34 punkty, a przynajmniej tak wynika z danych umieszczonych na stronie internetowej firmy. Według dziennikarzy „Echa Dnia”, firma ma problem z wypłatą pensji w terminie i zamyka kolejne sklepy.

Piekarnie i cukiernie Skalski działają m.in. w Radomiu, Kielcach, Lublinie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ćmielowie, Busku Zdroju, Mielcu, Nowej Słupi, Opatowie, Sandomierzu, Stalo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2024 / 14:40
StoryEditor
Temu porównywane do wirtualnego kasyna. Na technikach sprzedażowych marketplace’u wzorują się inne marki
Zakupy internetowe dają konsumentom zastrzyk dopaminy (Shutterstock)
Konsumenci podchodzą do zakupów na Temu jak do przygody. Zamawianie produktów jest częścią ich doświadczenia zakupowego. Zdaniem ekspertów cytowanych przez BBC, podejście Temu do cen i sposobu, w jaki promuje produkty, jest celowe. Marketplace trafia skutecznie do konsumenta wywierając na niego wpływ.

Chińska platforma internetowa Temu uzależnia od zakupów – informuje bbc.com. Kupującym nie przeszkadza długie oczekiwanie na przesyłkę, ani to, że produkty oferowane przez ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. maj 2024 12:40