15.04.2020 / 12:42
StoryEditor

Carrefour kolejną siecią spożywczą, która sprzedaje maseczki ochronne

Maseczki ochronne można już kupić w sklepie internetowym sieci Carrefour (fot. Carrefour, za: YouTube)
Carrefour to kolejna po Żabce spożywcza sieć handlowa, która zaoferowała swoim klientom możliwość kupna maseczek ochronnych. Produkty pojawiły się w ofercie sklepu internetowego Carrefour.pl, zaraz obok m.in. żeli antybakteryjnych i rękawic.

10 sztuk jednorazowych, trójwarstwowych maseczek kosmetycznych kosztuje 49,99 zł. W ofercie pojawiła się również certyfikowana maseczka ochronna KN95, z certyfikatami EN 149 FFP...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 16:15
StoryEditor
Rynek nieruchomości handlowych cieszy się z dobrego otwarcia 2024 roku. W I kw. znacząco wzrosła podaż nowoczesnych powierzchni handlowych
Vendo Park w Łodzi (Fot. KK)
Według międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield rynek nieruchomości handlowych odnotował dobre otwarcie 2024 roku. Eksperci prognozują porównywalną z ubiegłym rokiem lub lepszą podaż w kolejnych miesiącach i wskazują na zainteresowanie polskim rynkiem nowych marek, przyciąganych coraz lepsze wyniki po stronie sprzedaży detalicznej, rosnącą odwiedzalnością centrów handlowych, a także wyższymi obrotami, na które negatywny wpływ przestała mieć inflacja.

Jak czytamy w opracowaniu Cushman & Wakefield, pierwszy kwartał 2024 roku przyniósł dobre otwarcie roku ze względu na oddanie do użytku 82 000 mkw. GLA nowoczesnej powierzchni h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2024 / 09:29
StoryEditor
Getir rozważa wycofanie się ze wszystkich rynków zagranicznych. Q-commerce w kryzysie?
Getir rozważa wycofanie się ze wszystkich rynków zagranicznych (fot. Shutterstock)
Firma Getir działająca na rynku dostaw błyskawicznych rozważa opuszczenie wszystkich rynków zagranicznych i skupienie się wyłącznie na swojej rodzimej Turcji – donosi retaildetail.eu. Oznaczałoby to, że pomimo ogromnych inwestycji, przedsiębiorstwo wycofa się ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Holandii i Niemiec.

Niedawno media obiegły plotki o tym, że Getir jest bliski przejęcia swojego niemieckiego rywala – firmy Flink, która jest liderem na rynku dostaw błyskawicznych w Niemczech. Obe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 03:15