05.03.2019 / 09:38
StoryEditor

Carrefour osiągnął skokowy wzrost sprzedaży w kanale e-grocery

Carrefour stawia na strategię omnichannel. (Na zdj. Hipermarket Carrefour, Posnania)
W ramach planu Carrefour 2022 francuski detalista wyznaczył sobie cel – 5 mld euro przychodów ze sprzedaży żywności online do 2022 r. Koncern jest na dobrej drodze do realizacji tego celu. W 2018 r. osiągnął sprzedaż w wysokości 1,2 mld euo, co oznacza wzrost o ponad 30 proc.

Plan Carrefour 2022 zakłada m.in. znaczne nakłady inwestycyjne na rozwój sprzedaży omnichannel. Firma nawiązała strategiczne partnerstwo z gigantami technologicznymi Google, Ten...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 17:55
StoryEditor
Co się dzieje?! Kolejne "wybuchające" piwa wycofane z rynku. GIS ostrzega klientów
Wycofanie piwa z rynku – GIS ostrzega przed eksplozją butelek (fot. Łukasz Rawa)

Główny Inspektorat Sanitarny opublikował ostrzeżenie dotyczące wycofania kilkudziesięciu partii piwa z rynku. Problem dotyczy nieprawidłowości wykrytych w procesie produkcji, które mogą prowadzić do wtórnej fermentacji i wzrostu ciśnienia w butelkach. Jakie marki i partie zostały objęte wycofaniem i co powinni zrobić konsumenci?

Główny Inspektorat Sanitarny 24 czerwca 2025 roku wydał publiczne ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa żywności. Komunikat dotyczy produktów piwnych wyprodukowanych przez firmę ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2025 / 12:16
StoryEditor
Unijny sąd wydał wyrok w sprawie popularnego znaczka umieszczanego na odzieży
Firma spread.net chciała zastrzec oznaczenie w postaci wielkiej litery “I” i czerwonego serca umieszczanego na odzieży. Czy jej się to udało? (fot. Shutterstock)

Firma Spread Group, znana pod nazwą spread.net, chciała zastrzec oznaczenie w postaci wielkiej litery “I” i czerwonego serca umieszczanego na odzieży. Sprawa najpierw trafiła do unijnego urzędu ds. własności intelektualnej, a potem przed unijny sąd. Jakie stanowisko zajął ten ostatni?

W 2022 r. niemieckie przedsiębiorstwo spread.net (udostępniająca użytkownikom platformę internetową pod nazwą Spreadshirt, na której mogą oni projektować, sprzedawać i ku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. lipiec 2025 11:06