28.08.2020 / 14:17
StoryEditor

Carrefour rozszerza usługę click&collect o zakupy spożywcze

Carrefour rozwija sprzedaż online wdrażając kolejne metody odbioru zamówień ze swojego sklepu internetowego carrefour.pl. Sieć rozszerzyła system click&collect o zakupy spożywcze, które zamówić można już nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem osobistym we wszystkich ponad 200 hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce.

Obok dostawy do domu czy wysyłki kurierskiej artykułów, które nie wymagają chłodzenia, klienci Carrefour mogą teraz osobiście odebrać zamówione przez Internet zakupy spożywcze w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.09.2025 / 18:10
StoryEditor
Rossmann oferuje nowe możliwości kariery. Sieć mocno interesuje się automatyką i robotyką
Rossmann podpisał strategiczną umowę o współpracy z Politechniką Śląską. Partnerstwo otwiera studentom i absolwentom drzwi do pracy w Centrum Dystrybucyjnym Rossmanna w Pyskowicach k. Gliwic

5 września Rossmann podpisał strategiczną umowę o współpracy z Politechniką Śląską. Partnerstwo otwiera studentom i absolwentom drzwi do pracy w Centrum Dystrybucyjnym Rossmanna w Pyskowicach k. Gliwic. W ramach współpracy zaplanowano m.in. praktyki, staże, projekty badawczo-rozwojowe, a także warsztaty i szkolenia.

Rossmann podkreśla, że połączenie wiedzy akademickiej z praktyką biznesową to nie tylko szansa na rozwój młodych talentów, ale także inwestycja w przyszłość firmy.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 13:24
StoryEditor
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT]
Rabaty tak, ale nie kosztem wygody. Jak kupują młodzi Polacy? [RAPORT] (fot. Canva)

Młodzi Polacy bardzo często dokonują codziennych zakupów korzystając rabatów i promocji. Aż 59 proc. młodych konsumentów potrafi kupić od 1/5 do niemal 2/3 swoich zakupów w niższych cenach. – To już nie jest tylko bonus, ale naturalny element zakupów – wskazują eksperci. Jak te dane mogą przełożyć się na handel?

W artykule przeczytasz:

  • Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów
  • Ile codziennych zakupów w obniżonych cenach kupują młodzi Polacy?
  • Promocje i rabaty kontra szybkość i wygoda zakupów
  • Jak dane o zwyczajach zakupowych młodych Polaków mogą przełożyć się na handel?

UCE Research i Shopfully przygotowali już czwartą edycję raportu pt. „Młodzi Polacy na zakupach”. W publikacji dużo miejsca poświecono analizie zakupów młodych konsumentów w ramach promocji. W ramach badania Polacy w wieku 18-25 lat zostali zapytani o to, w jakich proporcjach robią codzienne zakupy w promocjach w stosunku do cen regularnych.

Dla młodych konsumentów promocje to nie bonus, ale naturalny element zakupów

Najczęściej młodzi konsumenci wskazują, że dokonuj od 20% do 40% codziennych zakupów w promocjach. Na taki przedział wskazała niemal 1/3 respondentów. Więcej niż co czwarty młody Polak w promocyjnych cenach kupuje od 40 do 60% swoich codziennych zakupów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 00:33