15.04.2020 / 23:40
StoryEditor

Carrefour wprowadza do polskich sklepów dodatkowe usługi w związku z pandemią koronawirusa

Hipermarket sieci Carrefour w Polsce (Carrefour Polska /materiały prasowe)
Carrefour Polska wdrożył w swoich sklepach dodatkowe rozwiązania, które ułatwiają klientom dokonywanie bezpiecznych zakupów. Sieć wprowadziła do swojej oferty e-grocery usługę Zamów i odbierz (click&collect) dla zakupów spożywczych, opcję zamówienia gotowych koszyków zakupowych z dostawą kurierską dostępną w całej Polsce, a w sklepach stacjonarnych uruchomiła Zakupy na telefon. Ponadto, w celu ograniczania kolejek do kas i skrócenia czasu dokonywania zakupów, Carrefour rozszerza usługę Scan&Go.

Carrefour pracuje w pełnej mobilizacji, aby w tym wyjątkowym okresie zaopatrywać społeczeństwo we wszystkie niezbędne produkty. Bez zakłóceń funkcjonują wszystkie formaty sieci,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
02.12.2025 / 19:02
StoryEditor
Ochnik stawia na cyfrową rewolucję. Klub Klienta i aplikacja mobilna zmieniają doświadczenia zakupowe
Ochnik w Galerii Pomorskiej (fot. materiały prasowe)

Ochnik prezentuje nową odsłonę swojego Klubu Klienta oraz aplikację mobilną, tworząc rozwiązania wpisujące się w wielokanałową strategię marki. Zintegrowany ekosystem pozwala użytkownikom korzystać z programu lojalnościowego w jeszcze bardziej intuicyjny i przemyślany sposób.

Ochnik wprowadził odświeżony Klub Klienta, który zastąpił poprzedni program lojalnościowy i stał się rozwiniętym narzędziem do budowania relacji z użytkownikami. Program został ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.12.2025 / 17:03
StoryEditor
Sinsay debiutuje w Gruzji. Na ilu rynkach już działa?
Salon marki Sinsay, LPP (Shutterstock)

LPP nieustannie umacnia swoją pozycję na rynkach Europy Środkowo - Wschodniej i Azji Centralnej. Kolejnym krajem, w którym spółka rozpoczyna działalność, jest Gruzja - 46. rynek w portfolio firmy. Ten rok był rekordowy pod względem liczby wejść na nowe rynki.

Po niedawnym debiucie w Azerbejdżanie, następnym etapem rozwoju Grupy na Kaukazie jest wejście na rynek gruziński. Decyzja o tym kierunku wpisuje się w kluczowe założenia LPP, w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. grudzień 2025 10:55