04.09.2019 / 13:15
StoryEditor

CCC celuje w e-commerce. Prezes zapowiada 30 proc. przychodów z e-handlu po 2020 roku

Sklep internetowy CC wystartował w czerwcu (screen ccc.eu)
Prezes spółki CCC, Marcin Czyczerski planuje, że po 2020 roku ponad 30 proc. jej przychodów będzie pochodziło e-commerce. Pod koniec czerwca CCC uruchomiło sklep internetowy i jest zadowolona z wyników.

Choć sklep marki CCC uruchomiony został dopiero w czerwcu tego roku, władze spółki maja apetyt na wzrosty przychodów z online’u. W II kwartale 2019 roku przychody z e-commerce w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 23:07
StoryEditor
Gigant handlowy ostro negocjuje z potężnym browarem. Sieć ogranicza zamówienia. To sygnał szerszego zjawiska
Sieć EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. źródło: AB Inbev

Jedna z największych sieci handlowych w Niemczech, EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. W wyniku ostrego sporu handlowego, sieć ograniczyła zamówienia na dziesięć znanych marek piwa. Eksperci rynkowi natychmiast wskazują, że ten konflikt to sygnał szerszego zjawiska narastających napięć w europejskim łańcuchu dostaw.

Drastyczne podwyżki cen od właściciela Beck‘s i Corona

Główną przyczyną konfliktu jest żądanie przez AB InBev znaczącej, wielomilionowej podwyżki cen. Zdaniem sieci EDEKA,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 12:38
StoryEditor
Eurocash o przyszłości franczyzy: Potrzebujemy nowej narracji - nie tylko handlowej, ale też społecznej [WYWIAD]
Eurocash chce pójść śladem Żabki?

Potrzebujemy nowej narracji – nie tylko handlowej, ale też społecznej. To nie chodzi o romantyzm. To kwestia przetrwania – bo jeśli nie zbudujemy trwałych fundamentów i nie wzmocnimy niezależnego handlu, ten segment po prostu będzie znikał - mówi Tomasz Polański, członek zarządu odpowiedzialny za segment hurtowy w Grupie Eurocash.

Jak Pana zdaniem będzie wyglądać rynek za kilka lat? Obserwujemy przyspieszenie zmian, a sklepy muszą szybko dostosowywać się do nowej rzeczywistości.

Tomasz Polański, G...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. listopad 2025 11:09