21.07.2020 / 10:10
StoryEditor

Coraz więcej Polaków robi zakupy przez internet. Rośnie popularność e-grocery

e-zakupy (https://pixabay.com/)
Prawie 90 proc. respondentów przyznało, że zamawia jedzenie z dostawą. Z kolei zakupy spożywcze i inne, np. prezenty, kwiaty niemal 80 proc. Polaków – wynika z badania SW Research dla Glovo.  

Pizza na telefon to klasyczna i dobrze znana usługa, która od dziesięcioleci ratuje spotkania z rodziną, znajomymi czy imprezę w szerszym gronie. Potwierdza to badanie pt. „Jed...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 12:26
StoryEditor
Biedronka i Lidl pojawią się w Ukrainie. To tylko kwestia czasu

- Pojawienie się sklepów Biedronka czy Lidl w Ukrainie to tylko kwestia czasu. Ich wejście na rynek ukraiński wydaje się całkowicie realistyczne - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Andrij Żuk, prezes Retail Association of Ukraine (RAU), organizacji zrzeszającej ukraińskich detalistów.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak blisko uruchomienia sklepów w Ukrainie był w 2022 r. Lidl?
  • Jakiego ukraińskiego gracza próbowała przejąć Biedronka?
  • Kto byłby głównym rywalem Biedronki i Lidla w Ukrainie?
  • Jakie zachodnie sieci sklepów spożywczych działają już na rynku ukraińskim?
  • Jakie polskie sieci non-food rozwijają się obecnie w Ukrainie?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 09:15
StoryEditor
Żabka przejmuje lokale Społem, wchodzi nawet w lokalizacje po Tesco
Żabka przejmuje lokale Społem i rozwija się w miejscu dawnego Tesco (fot. Żabka Polska)

Na mapie polskiego handlu detalicznego coraz wyraźniej widać zmiany wynikające z ekspansji jednej z największych sieci franczyzowych w kraju. Mniejsze, lokalne podmioty znikają z rynku, a ich miejsce zajmują znani gracze o ugruntowanej pozycji. Co stoi za dynamicznym tempem zmian i jak wygląda strategia jednej z najaktywniejszych sieci w kraju?

W ostatnich miesiącach obserwujemy wyraźne przemodelowanie układu sił na rynku detalicznym. Żabka, największa sieć franczyzowa w Polsce, systematycznie przejmuje kolejne lokali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. lipiec 2025 11:37