24.10.2017 / 10:36
StoryEditor

Coraz więcej Polaków robi zakupy za pomocą smartfona

(Fot. Pixabay)
Już ponad jedna czwarta wszystkich e-zakupów odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych - pisze "Rzeczpospolita".

Z danych platformy Shoper, które przytacza gazeta wynika, że najwięcej transakcji mobilnych przypada na sklepy odzieżowe (32 proc.), dobrze radzą sobie również sklepy z artyku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 09:13
StoryEditor
"Przyspieszamy ekspansję". Sieć Żabka ma nowy cel
Grupa Żabka chce otworzyć 1 300 nowych sklepów

W pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Grupa Żabka otworzyła 804 nowe sklepy. ­– Przyspieszamy ekspansję. Ponad 1 300 otwarć w całym 2025 r. to nasz cel – wskazuje Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka. A ta ekspansja przekłada się też na przychody grupy.

W artykule przeczytasz:

  • Grupa Żabka otworzyła ponad 800 nowych sklepów w I półroczu
  • Ograniczenie liczby sklepów Żabki, które są zamykane
  • Nowy cel na 2025 roku – łącznie 1300 nowych sklepów Żabka
  • Nowe sklepy Żabka przyczyniły się do znacznego wzrostu przychodów

Grupa Żabka otworzyła ponad 800 nowych sklepów w I półroczu

Najnowszy raport Grupy Żabka z wynikami finansowymi za pierwsze półrocze 2025 rok pokazuje szybki rozwój sieci pod kątem liczby placówek. Tylko w pierwszej połowie 2025 r. Grupa Żabka otworzyła 804 nowe sklepy. Mowa tu zarówno o sklepach Żabka, jak i o punktach Żabka Nano oraz Froo na rynku rumuńskim.

 Oznacza to, że w pierwszych sześciu miesiącach 2025 roku Grupa Żabka otworzyło o 90 więcej sklepów (13 proc.) niż w analogicznym okresie 2024 r. Dzięki temu na koniec czerwca 2025 r. sieć liczyła już 11 793 sklepy, co oznacza wzrost o niemal 11 proc. r/r. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 13:09
StoryEditor
Kolejny Polak dołącza do Studenac. Będzie wspierać digitalizację chorwackiej sieci
Marcin Nowakowski dołącza do sieci Studenac (fot. Studenac)

Marcin Nowakowski dołącza do Studenac jako doradca strategiczny Dyrekcji ds. Cyfryzacji i Tworzenia Wartości. To już kolejny Polak, który będzie mieć realny wpływ na rozwój chorwackiej sieci sklepów.

W artykule przeczytasz:

  • Marcin Nowakowski dołącza do sieci Studenac
  • Za co będzie odpowiadać Marcin Nowakowski w Studenac?
  • Z sieci Studenac odchodzi Nina Memica
  • Kolejny Polak, który ma umacniać pozycję Studenac na rynku
  • Studenac należy do funduszu Enterprise Investors, który rozwijał Dino

Marcin Nowakowski dołącza do sieci Studenac

Jak poinformowała chorwacka sieć sklepów convenience Studenac, do spółki dołączył Marcin Nowakowski. Został on doradcą strategicznym Dyrekcji ds. Cyfryzacji i Tworzenia Wartości w Studenac.

– Po ponad 8 latach pracy w McKinsey & Company, gdzie pracowałem dla liderów w branży handlu detalicznego i dóbr konsumpcyjnych, cieszę się, że mogę wrócić do sektora detalicznego. Cieszę się, że mogę ogłosić, że dołączam do Studenac, jako doradca zarządu ds. cyfryzacji i tworzenia wartości – napisał Marcin Nowakowski na swoim profilu w mediach społecznościowych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 08:57