25.06.2013 / 23:27
StoryEditor

Był Hit, jest Extra

()
Dawny Hit przy ul. Górczewskiej w Warszawie jest pierwszym stołecznym sklepem Tesco urządzonym w podwyższonym standardzie – w formacie Extra. Operator całkowicie przebudował hipermarket, powiększając działy odzieżowy, piekarniczy i zabawek. Przy sali sprzedaży powstało też duże bistro.

Tesco na warszawskim Bemowie działa od 2004 roku, kiedy to Brytyjczycy przejęli sieć Hit. Choć trudno w to uwierzyć, przez te wszystkie lata operator utrzymywał dawny układ hali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 11:07
StoryEditor
Biedronka ma już wybrane pierwsze lokalizacje sklepów na Słowacji. Wiemy, gdzie powstaną magazyny i siedziba firmy
Biedronka ma już wybrane pierwsze lokalizacje sklepów na Słowacji (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka ogłosiła ekspansję na słowackim rynku już w zeszłym roku. Jednak od tego czasu sieć jest raczej powściągliwa, jeśli chodzi o udostępnianie dalszych informacji na ten temat. Słowackie media donoszą jednak, gdzie będzie mieścić się siedziba firmy, oraz że w pierwszej fazie uruchomionych zostanie osiem sklepów.

Ostatni raz nowy gracz dyskontowy pojawił się na Słowacji 20 lat temu. Między innymi dlatego zapowiedź wejścia na ten rynek Biedronki wywołała u naszych południowych sąsiadów sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 13:00
StoryEditor
Ze sklepów w Szwecji najpierw znikną papierosy. Następnie przyjdzie czas na czekolady i chipsy
Z kiosków w Szwecji znikną papierosy (fot. mat. pras.)
Reitan Convenience, operator największej w Szwecji sieci kiosków i małych sklepów, ogłosił, że od 2026 r. wycofa się ze sprzedaży papierosów. Rok później z półek znikną również produkty mające w składzie olej palmowy, np. czekolady i chipsy.

Anna Wallenberg, szefowa firmy Reitan Convenience, franczyzodawcy marek Pressbyran, 7-Eleven oraz PBX, zaznacza w oświadczeniu, że "zagrożenia związane z paleniem tytoniu są dob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2024 06:33