15.01.2021 / 10:09
StoryEditor

Elektroniczne gazetki wypierają papierowe. Mogą stać się skutecznym narzędziem sprzedażowym

(mat. prasowe)
Z obserwacji sieci handlowych wynika, że duża grupa Polaków jest wciąż mocno przywiązana do papierowych gazetek. I nie są to sami seniorzy. Natomiast w czasie pandemii zyskała na popularności wersja online, która daje retailerom większe możliwości. Eksperci twierdzą, że przyszłością jest sprzedaż towarów w tym kanale. Ale najpierw trzeba pokonać sporą barierę mentalną i przekonać ludzi do szerszego zakupu żywności przez internet. 

Jak stwierdza Marcin Poniatowski, członek zarządu Lewiatan Holding, papierowe gazetki to tradycyjne narzędzie promocyjne, wykorzystywane od wielu lat przez sieci handlowe. Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 09:01
StoryEditor
Biedronka, InPost, Orlen – jak sponsorzy reprezentacji Polski w piłce nożnej reagują na konflikt Lewandowski-Probierz?
Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski (Shutterstock)

Biedronka, InPost i Orlen należą do kluczowych partnerów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Rezygnacja Roberta Lewandowskiego z gry w kadrze narodowej kładzie się cieniem na wizerunku naszej drużyny i może wpłynąć na jej szanse w rywalizacji sportowej. Jak zareagują sponsorzy?

Orlen, Biedronka, InPost, Leroy Merlin, Tarczyński, Oshee czy Kuchnia Vickinga to firmy z grona sponsorów Polskiego Związku Piłki Nożnej. Sponsoring narodowego sportu ma dl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 13:09
StoryEditor
Płaca minimalna w górę o 140 zł. „Doprowadzi to do likwidacji tysięcy sklepów”
Płaca minimalna wzrośnie o 140 zł. Zdaniem Polskiej Izby Handlu, może to doprowadzić do likwidacji tysięcy sklepów (fot KPRM + Canva)

Polska Izba Handlu apeluje do premiera Donalda Tuska w sprawie wysokości pensji minimalnej. Organizacja uważa, że wzrost wynagrodzenia doprowadzi do właścicieli tysięcy małych i średnich sklepów do bankructwa. Jaka ma być płaca minimalna w 2026 roku?

W artykule przeczytasz:

  • Jaka będzie płaca minimalna w 2026 roku?
  • Czy wzrost płacy minimalnej przełoży się wyższe ceny w sklepach?
  • Ptaszyński: wzrost płacy minimalnej może prowadzić do likwidacji tysięcy sklepów
  • Podatek handlowy obejmie więcej firmy z branży

Polska Izba Handlu, która reprezentuje około 30 tys. sklepów prowadzonych przez mikro, małych i średnich przedsiębiorców wystosowała 10 czerwca 2025 roku list otwarty do premiera Donalda Tuska. Organizacja apeluje w nim, aby rząd nie podejmował decyzji, które „będą działać na szkodę małych i średnich przedsiębiorców”. Chodzi tu o zapowiedź podniesienia wysokości płacy minimalnej od stycznia 2026 roku.

Jaka będzie płaca minimalna w 2026 roku?

– Płaca minimalna nie wzrośnie o mniej niż prognozowana inflacja, czyli około 3 proc. W przeliczeniu na złotówki to jest około 4806 zł – zapowiedział Andrzej Domański, minister finansów w rozmowie z Polsat News. ­– Płaca minimalna mocno rosła w latach poprzednich, dlatego to bardzo zrównoważona, odpowiedzialna propozycja – dodał szef resortu finansów.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 07:19