03.07.2020 / 14:49
StoryEditor

Empik podpisał umowy z markami Apple, Huawei, DeLonghi, HP, Motorolą i MSI na e-dystrybucję

(Empik)
Wraz z dynamicznym wzrostem Empik.com znane marki i producenci chętnie gromadzą się pod parasolem jednego z liderów e-commerce. Bezpośrednio do oferty firmy dołączają międzynarodowe brandy: Apple, DeLonghi, HP, Motorola czy MSI. Dla klientów oznacza to bezpieczny dostęp w jednym miejscu do nowych produktów z różnych kategorii. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.

Oferta własna sklepu z czołówki polskiego e-commerce wyraźnie się rozwija. Na bezpośrednią współpracę z Empik.com w ramach oficjalnej dystrybucji decydują się kolejne popularne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 09:13
StoryEditor
Shrinkflacja Milki wzbudza duże kontrowersje. Mondelez z "nagrodą" dla najbardziej mylącego produktu roku
Shrinkflacja Milki: kontrowersje wokół zmian opakowania i ceny czekolady (fot. Shutterstock)

Zmniejszona gramatura przy wyższej cenie staje się coraz częstszym zjawiskiem na rynku spożywczym. W Niemczech organizacja Foodwatch postanowiła wyróżnić producenta czekolady Milka w sposób, który nie pozostawia złudzeń co do ich oceny tej praktyki. Co dokładnie skłoniło konsumentów do przyznania tej nagrody?

Shrinkflacja, czyli redukcja ilości produktu przy równoczesnym utrzymaniu lub podniesieniu ceny, nie jest w Niemczech zjawiskiem nowym. Jednak to, co spotkało markę Milka, prz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 13:40
StoryEditor
Chiński gigant otwiera pierwszy sklep w Polsce! Oto co będzie sprzedawać
Na zdj. sklep Miniso (fot. mat. prasowe)

Miniso, sieć sklepów z artykułami lifestyle‘owymi, lada moment zadebiutuje - co ciekawe, już po raz drugi - na polskim rynku. Pierwszy sklep marki, specjalizujący się w zabawkach kolekcjonerskich, zostanie otwarty 1 sierpnia w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Pierwszy sklep Miniso będzie mieć 70 mkw. powierzchni, a ulokowany został na parterze Złotych Tarasów. To już druga próba rozwoju sieci MiniSo w Polsce. Wcześniej marka zad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 15:56