21.10.2013 / 17:54
StoryEditor

Eurocash wspiera sklepy

Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash ()
Trwa największa w historii tradycyjnego handlu ogólnopolska kampania reklamowa, mająca na celu zwiększenie wśród klientów sklepów spożywczych świadomości nazw sieci franczyzowych. Akcja firmy Eurocash Franczyza, z budżetem wynoszącym około 15 mln zł, zakłada co najmniej trzykrotny kontakt z klientów z reklamą tygodniowo.

Motywem przewodnim kampanii reklamowej w telewizji, radiu, prasie, na banerach, materiałach POS i w Internecie jest uświadomienie klientom, że blisko, po sąsiedzku, w sklepach f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. luty 2024 20:21