26.11.2019 / 10:43
StoryEditor

Frisco obiecuje rok darmowej dostawy za zakupy podczas Czarnego Tygodnia

Frisco przygotowało ciekawę promocję dla nowych klientów z okazji Black Week (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sklep internetowy Frisco.pl rusza z nietypową promocją z okazji Czarnego Piątku. Klientom, którzy dokonają między 25 listopada a 2 grudnia e-zakupów, Frisco obiecuje rok darmowej dostawy. Są jednak pewne haczyki.

Po pierwsze, z czarnopiątkowej oferty skorzystać będą mogli jedynie nowi użytkownicy Frisco.pl (tacy, którzy dokonają pierwszych zamówień). Po drugie, darmowa dostawa będzie dot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 18:24
StoryEditor
Orlen Paczka łączy siły z Orlen Vitay. Czy właśnie tak Orlen chce podwoić liczbę użytkowników?
Na czym polega integracja Orlen Paczki z Vitay? (fot. materiały prasowe)

Na rynku usług logistycznych trwa intensywna walka o lojalność klientów. Orlen Paczka wchodzi w nową fazę współpracy z programem Vitay, oferując użytkownikom punkty za odbiór przesyłek. Co stoi za tą decyzją i jak ma wpłynąć na rynek e-commerce?

Z początkiem czerwca Orlen Paczka ogłosiła zacieśnienie współpracy z programem lojalnościowym Vitay. W ramach wspólnej akcji, klienci, którzy odbiorą przesyłkę w jednym z ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 14:15
StoryEditor
Właściciel marki Gorąco Polecam startuje z nowym konceptem gastronomicznym. Stawia na soki i sałatki
Koncept Szałata i Szok

Enata Bread, właściciel marki Gorąco Polecam, uruchomił właśnie nowy koncept gastronomiczny pod nazwą Szałata i Szok. Sieć będzie istniał samodzielnie i w ramach wybranych lokali wspomnianej głównej marki. Pierwszy punkt właśnie wystartował w centrum Factory Ursus.

Jak podkreślają przedstawiciele firmy, ostatnie miesiące zespół pracował nad listą potencjalnych lokalizacji, projektem architektonicznym, sporządzeniem menu, pozyskaniem partne...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:54