21.02.2020 / 20:42
StoryEditor

Głowne trendy, które kształtują rynek e-grocery wg firmy McKinsey

(Pixabay.com)
Według McKinsey & Company eksplozja zakupów spożywczych online jest jednym z kluczowych trendów wpływających na kształt handlu i przemysłu. Główne trendy, które zmieniają rynek spożywczy w sieci firma ujęła w najnowszym raporcie.

W raporcie „Cyfrowe zagrożenia w branży spożywczej” McKinsey przedstawia trendy, które uważa za najważniejsze dla sektora spożywczego. Poniżej znajduje się podsumowanie każdego ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2024 / 12:55
StoryEditor
Dostawców czeka rewolucja! Żabka chce przekształcić produkty dostępne w dyskontach i hipermarketach, aby odpowiadały klientom sklepów convenience [WYWIAD]
Sklep sieci Żabka (fot. Shutterstock)

- W Żabkach Café 2.0 instalujemy piece gastronomiczne i wprowadzamy nowy asortyment. Uważamy, że osiągniemy taką liczbę sklepów, żeby Żabka była miejscem kojarzonym z ciepłymi posiłkami i gastronomią. Dzisiaj mamy już wszędzie hot dogi, kawę, burgery, panini. Dodaliśmy do oferty też frytki, nuggetsy, zapiekanki czy churrosy. To zupełnie nowe produkty, które dzięki odpiekaniu w piecu, a nie w mikrofalówce, mają jeszcze lepszy smak i są chrupiące - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska, wiceprezes zarządu Grupy Żabka.

Teraz priorytetem dla Żabki jest rozwój nowego konceptu bardzo mocno skierowanego na usługi gastronomiczne.

Właśnie dlatego inwestujemy w rozwój w Żabkę Café 2.0, szczegól...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 12:07
StoryEditor
Unilever wychodzi z Rosji i Białorusi. Kto kupił cztery fabryki potentata rynku FMCG?
Na zdj. biuro firmy Unilever (fot. BalazsSebok/Shutterstock)

Po wielu miesiącach prób koncernowi Unilever udało się pozbyć w całości biznesu w Rosji. Firma sprzedała m.in. cztery fabryki, a także swój oddział na Białorusi.

Nabywcą jest Arnest Group, rosyjski producent m.in. perfum, kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego. To podmiot, który już wcześniej przejął ewakuującego się z Rosji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2024 19:28