16.11.2020 / 07:59
StoryEditor

InPost podjął współpracę z Amazonem! Właściciel spółki szuka kupca i robi wszystko, aby podnieść jej wartość

Paczkomat InPostu (wiadomoscihandlowe.pl)
InPost podjął współpracę z Amazonem. Zakupy z niemieckiego sklepu giganta trafią do paczkomatów. To kolejne strategiczne partnerstwo dla InPostu, który współpracuje już z Allegro i AliExpress. Właściciel logistycznego operatora liczy na korzystną sprzedaż spółki.

To informacja, którą podaje dzisiejszy „Puls Biznesu”, choć obie strony oficjalnie jej jeszcze nie potwierdziły. Jednak na niemieckiej witrynie Amazona paczkomaty są już wskazan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 11:00
StoryEditor
Nike pod presją ceł i restrukturyzacji. Zysk spada o 86 proc.
Nike zyski spadają o 86 proc. – wpływ ceł i restrukturyzacji (fot. Pixabay Cc0)

Amerykański gigant sportowy Nike opublikował zaskakująco słabe wyniki finansowe za ostatni kwartał. Spadek zysków i przychodów zbiegł się z kosztowną restrukturyzacją oraz rosnącym obciążeniem z tytułu ceł nałożonych przez administrację Donalda Trumpa. Co wpłynęło na tak gwałtowny spadek i jakie działania planuje firma, by zniwelować skutki tych zmian?

Nike zakończył czwarty kwartał roku fiskalnego z zyskiem netto wynoszącym 211 mln dolarów, co oznacza spadek aż o 86 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.06.2025 / 05:00
StoryEditor
Biedronka i Lidl w maju ponownie poza podium najtańszych sklepów. Najnowszy koszyk zakupowy ASM
Koszyk Zakupowy ASM, maj 2025 (fot. Shutterstock)

Biedronka i Lidl w defensywie? Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA, Auchan umocnił się na pozycji najtańszej sieci handlowej, notując jednocześnie największy spadek cen. Na podium ponownie znalazły się hurtownie Cash & Carry – Selgros i Makro. Najwięcej za zakupy należało zapłacić w Intermarché.

Z majowego badania wynika, że na pozycji lidera najniższych cen wciąż utrzymuje się Auchan. Średni koszt koszyka zakupowego ASM SFA w tej sieci wyniósł 262,16 zł. To spade...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 13:13