24.08.2016 / 16:23
StoryEditor

Internet rzeczy to szansa dla sieci handlowych

Supermarket sieci Simply Market (materiały prasowe)
Internet of Things (IoT / Internet rzeczy) to szansa dla sieci handlowych, które chcą lepiej poznać konsumenta i poprawić w tzw. customer experience – wynika z raportu “Making the connection: How the internet of things engages consumers and benefits business”, opracowanego przez firmy Capgemini, Intel i The Customer Goods Forum. Według ekspertów Internet Rzeczy daje możliwości poprawienia doświadczeń konsumenckich bez zbędnych ingerencji w prywatność użytkowników sieci – pod warunkiem, że działania będą prowadzone za pozwoleniem klienta.

Internet rzeczy osadza się wbrew nazwie nie tylko na internetowych łączach. Głównymi narzędziami umożliwiającymi jego funkcjonowanie są wszelkiego rodzaju urządzenia mobilne, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 23:46
StoryEditor
Kaufland ma pod górkę. Nowa inwestycja sieci powstała w wyjątkowo trudnych warunkach
Kaufland otwiera sklep w Limanowej

Kaufland otworzył nowy sklep w Limanowej przy ul. Zygmunta Augusta 14A. Budowa była ogromnym wyzwaniem inżynieryjnym – market powstał u podnóża góry, z wykorzystaniem pali żelbetowych.

Nowy Kaufland w Limanowej już otwarty

W czwartek, 2 października sieć supermarketów Kaufland otworzyła nowy market przy ul. Zygmunta Augusta 14A w Limanowej. Sklep wyróżnia si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 21:38
StoryEditor
Grupa CCC bardzo dobrze przygotowana do sezonu. Nowa kolekcja w sklepach wcześniej
Dariusz Miłek, prezes CCC (fot. mat. prasowe)

Grupa CCC w drugim kwartale 2025 r. pokazała siłę swojej strategii – przychody wzrosły o 11% rdr do 2,9 mld zł, a EBITDA o 14% do 465 mln zł. Kluczowym elementem pozostaje rozwój oferty: rosnący udział wysokomarżowych marek licencyjnych oraz wcześniejsze wprowadzenie kolekcji jesień–zima, co ma wzmocnić sprzedaż w najbardziej wymagającym sezonie.

Solidne wyniki finansowe Grupy CCC

Grupa CCC w drugim kwartale 2025 roku (maj–lipiec) osiągnęła wynik EBITDA na poziomie 465 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 14% rok do roku. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 15:04