20.06.2017 / 10:32
StoryEditor

Izba Gospodarki Elektronicznej ma nową Radę

19 czerwca odbyło się Walne Zgromadzenie Członków, w trakcie którego została wybrana nowa Rada Izby Gospodarki Elektronicznej. Kadencja nowej Rady będzie trwała od 2017 - 2020 roku.

Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój polskiej branży cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspól...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
06.12.2023 / 11:30
StoryEditor
Założyciel Sportano myśli o pozyskaniu inwestora. Sklep sportowy ma w przyszłym roku osiągnąć rentowność
Kadr z filmu nakreconego podczas otwarcia pierwszego sklepu Sportano (youtube.com/@sportano_pl8677)
Sportano to sklep ze sprzętem i odzieżą sportową. Jego właściciel, po uruchomieniu sprzedaży w Polsce, szybko zdecydował się na wyjście z marką za granicę. W przyszłym roku spółka ma osiągnąć rentowność, a Marcin Grzymkowski myśli o pozyskaniu inwestora mniejszościowego.

Rynek produktów sportowych w Polsce wart jest około 8 mld zł. W branży, której liderem jest Decathlon, próbuje się przebić Sportano, założone przez Marcina Grzymkowskiego, założ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.11.2023 / 16:10
StoryEditor
Orlen po wyborach startuje z kampanią wizerunkową. Chce pokazać, jak bardzo zmienił się w ostatnich latach
Kadr ze spotu wypuszczonego w ramach nowej kampanii wizerunkowej Orlenu (fot. Orlen/YouTube)
"Orlen dla Polski" - pod takim hasłem odbywa się nowa kampania wizerunkowa płockiego koncernu. Firma chce się pochwalić strategicznymi decyzjami, przejęciami i dywersyfikacją działalności przeprowadzoną w ostatnich latach.

Jak tłumaczy Orlen, nowa kampania ma pokazać koncern "jako nowoczesną firmę z tradycjami, inwestującą w bezpieczeństwo energetyczne Polaków". Bohaterem wypuszczonego spotu jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
07. grudzień 2023 08:19