01.06.2017 / 23:37
StoryEditor

Jack Ma, Alibaba: Era e-handlu zakończy się za 10-20 lat, po niej przyjdzie czas nowego handlu

Jack Ma, założyciel firmy Alibaba (By UNclimatechange from Bonn, Germany - Jack Ma, Alibaba, CC BY 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=47777735)
Alibaba, chiński gigant e-commerce inwestuje w sieć handlową Lianhua. Po transakcji koncern ma już 18 proc. udziałów w spółce detalicznej notowanej na giełdzie w Hong Kongu. To kolejna transakcja, która ma wzmocnić chińskiego giganta w obszarze tradycyjnego handlu. Alibaba zapłacił za udziały w sieci Lianhua 80,88 mln USD.

To ważny krok, który pokazuje, że Alibaba chce uzupełnić swój model biznesowy oparty na głównie na handlu elektronicznym (online) o handel tradycyjny (offline). W ten sposób fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Nowy format sklepów Stokrotki. Pierwszy ruszył w Lublinie [GALERIA]
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie oferuje pieczywo wypiekane na miejscu (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie ma stoisko z mięsem i wędlinami z tradycyjnej lady poszerzone o nowy asortyment (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)
Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 (fot. Stokrotka)

Pod koniec września w Lublinie sieć Stokrotka otworzyła sklep w nowym formacie. Czego klienci mogą spodziewać się w nowym koncepcie Stokrotki? Zobacz zdjęcia.

Nowy format marketu Stokrotki otwarty w Lublinie

Nowy, flagowy model marketu sieć Stokrotka (Maxima Group) otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230. Już wcześniej istniał ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 13:48
StoryEditor
Kaufland pod ostrzałem? Wiceminister zarzuca sieci, że chce obejść system kaucyjny: "czyste cwaniactwo"
Butelki wody Ustronianka na półce sklepu Kaufland

Od 1 października 2025 r. obowiązuje system kaucyjny. Firma Ustronianka znalazła sposób na częściowe ominięcie nowych przepisów. Jej produkt, butelka wody o pojemności 3,1 litra trafiła do sprzedaży w sklepach sieci Kaufland. Wiceminister Jan Szyszko nazwał ten pomysł "czystym antypolskim cwaniactwem" i obarczył odpowiedzialnością sieć supermarketów.

System kaucyjny oficjalnie wystartował w środę, 1 października. Obowiązek pobierania kaucji dotyczy m.in. butelek plastikowych o pojemności do 3 litrów. Sieć hipermarketów Kaufl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 04:29