27.01.2021 / 14:01
StoryEditor

Japoński SoftBank jest zainteresowany inwestycją w należący do CCC serwis eobuwie.pl

Japońska grupa bankowa SoftBank Group należy do inwestorów zainteresowanych objęciem mniejszościowego pakietu akcji w internetowym sklepie obuwniczym eobuwie.pl, należącym do polskiej firmy CCC – nieoficjalnie dowiedział się Reuters.

Według dwóch anonimowych źródeł agencji Reuters, japońska grupa bankowa chciałaby zaintesować w e-sklep należący do największej polskiej sieci obuwniczej. Grupa CCC już w paździ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.09.2024 / 15:23
StoryEditor
Disco promo! Zenon Martyniuk dawniej śpiewał, że robi zakupy tylko w Arhelanie. Teraz zmienia barwy i promuje inną sieć...
Zenek Martyniuk promuje Delikatesy Centrum (źródło screenów: YouTube)

"Odkąd powstał sklep Arhelan, zakupy robię tylko w nim. Inne sklepy się nie liczą, Arhelan gości w sercu mym" - śpiewał dawniej Zenon Martyniuk. Teraz gwiazdor disco polo został jednak zatrudniony do promowania innej sieci. Popularny Zenek napędzi sprzedaż Delikatesów Centrum.

W najnowszym spocie Delikatesów Centrum Zenon Martyniuk pojawia się na sali sklepowej i zachęca do wzięcia udziału w promocji "Disco Promo". Choć w tle słychać muzykę disco pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.09.2024 / 18:33
StoryEditor
Kaufland Marketplace z sukcesem wystartował w Polsce, jutro inauguracja platformy na kolejnym rynku
Po sukcesie w Polsce, Kaufland Marketplace rusza w Austrii (fot. Kaufland)

Na początku sierpnia Kaufland uruchomił swoja platformę marketplace w Polsce. Premiera, jak zapewnia sieć, była sukcesem. W środę 4 września detalista udostępni swój e-sklep klientom z Austrii. Cele są podobnie ambitne: stać się najpopularniejszą platformą na rynku.

Serwis Kaufland.at startuje w środę 4 września, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami. Dla niemieckiego detalisty to obiecujący rynek, wart w 2023 r. ok. 9,7 mld euro. Sieć nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2024 12:57