04.02.2019 / 09:38
StoryEditor

Kolejny mocny wzrost przychodów Amazona

Pierwszy sklep Amazon Go, Seattle (fot. mat. prasowe Amazon)
W 2018 roku Amazon zanotował przychody w wysokości prawie 233 mld dolarów. To aż o 31 proc. więcej niż w 2017 roku.

Jak wynika z oficjalnego raportu Amazona, zysk operacyjny w 2018 roku wyniósł 12,4 mld dolarów. Wzrost w porównaniu do 2017 roku to około 200 proc.

W samym tylko IV kwar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 20:00
StoryEditor
Żabka wchodzi na stacje Moya. Gigant convenience przyspiesza ekspansję na rynku paliwowym
21 października sieć Żabka otworzyła sklep w nowym formacie convenience na stacji Moya Express w Turku, przy al. NSZZ Solidarność 19.

Żabka konsekwentnie rozszerza swoją obecność na rynku stacji paliw w Polsce. 21 października sieć otworzyła sklep w nowym formacie convenience na stacji Moya Express w Turku, przy al. NSZZ Solidarność 19. To już kolejna współpraca marki z operatorem stacji paliw – po wcześniejszych projektach z Avią i Viwą, teraz przyszedł czas na stacje Moya, należące do firmy Anwim, która zarządza siecią ponad 500 punktów w Polsce.

Nie jest jeszcze jasne, czy Żabka w Turku to jednostkowy projekt franczyzowy, czy początek szerszej współpracy z Anwimem. Sam fakt pojawienia się sklepu z zielonym logo na stac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.11.2025 / 11:02
StoryEditor
Jak Polacy kupują w internecie? Marketplace’y dominują w e-commerce
Jak kupują Polacy kupują w internecie? Marketplace’y dominują w e-commerce (fot. Shutterstock)

Nowe dane z raportu "Customer Journey 2025" pokazują, że sposób, w jaki Polacy kupują online, dynamicznie się zmienia. Coraz więcej osób zaczyna swoje poszukiwania produktów od platform handlowych, a decyzje zakupowe zapadają szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Jakie czynniki wpływają na rosnącą dominację marketplace’ów i które kategorie produktów notują największe wzrosty?

Według raportu "Customer Journey 2025. Poszukiwanie i zakup produktów online" opracowanego przez agencję Minds&Roses na zlecenie Allegro, 45 proc. kupujących rozpoczyna swoją śc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 23:50