19.02.2016 / 10:09
StoryEditor

Koniunktura konsumencka w górę. Tak dobrze nie było od ośmiu lat

()
GUS opublikował lutowe dane, dotyczące oceny stanu gospodarki przez konsumentów. Bieżący wskaźnik ufności konsumenckiej osiągnął wartość - 6,2 pkt. wobec -7,0 pkt. miesiąc wcześniej – podaje money.pl. Tak wysoko nie było od lat.

Wskaźnik ufności konsumenckiej GUS może przyjmować wartości od -100 do 100. Co ciekawe, jeszcze nigdy nie osiągnął wartości dodatnich, czyli nigdy nie byliśmy optymistami zakupo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.06.2024 / 13:23
StoryEditor
Kolejne sklepy otwarte w niedziele objęte zakazem handlu! Chcą korzystać z triku na klub czytelnika [NASZ NEWS]
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie Prim Market (fot. od Czytelnika)fot. Od Czytelnika
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
Klub czytelnika w sklepie sieci Prim Market (fot. od Czytelnika)
W Sejmie ruszają prace nad liberalizacją przepisów o niedzielnym handlu, a tymczasem - jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl - kolejna sieć zdecydowała się na otwarcie sklepów w dni "niehandlowe". W wybranych placówkach Prim Marketu pojawiły się książki do wypożyczenia, uruchomiono też klub czytelnika. To trik, który w przypadku innych firm był kwestionowany zarówno przez Państwową Inspekcję Pracy, jak i przez sądy, w tym Sąd Najwyższy. Jednak część przedsiębiorców wciąż chętnie korzysta z tej metody, gdyż niedzielny utarg w sklepach jest zdecydowanie wyższy od ewentualnych, rażąco niskich kar.

Strefy klubu czytelnika w ostatnich dniach pojawiły się w niektórych sklepach sieci Prim Market. Jak ustaliliśmy, w wybranych lokalizacjach sklepy Prim otwarte były w mini...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2024 / 08:42
StoryEditor
Klientka Lidla, klientka Biedronki i Jerzy Dudek. Gdzie spotyka się ta trójka?
Delikatesy Centrum ruszyły z nową odsłoną kampanii z udziałem klientek Lidla i Biedronki oraz Jerzego Dudka (fot. LinkedIn)
Sieć Delikatesy Centrum należąca do Grupy Eurocash przygotowały kolejną odsłonę kampanii, w której nawiązują do wojny cenowej między Lidlem a Biedronka i dyskredytuje działania konkurentów. W nowym spocie reklamowym jest kilka nowych akcentów, które zwracają uwagę.

Nowa odsłona kampanii Delikatesów Centrum prowadzona jest pod hasłem "Niskie ceny nie mają narodowości". W spocie reklamowym pojawią się bohaterki znane z poprzedniego, czyli ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. czerwiec 2024 15:10