07.10.2019 / 11:10
StoryEditor

Kto zaczekał z kupnem wyprawki szkolnej, mógł zaoszczędzić nawet 245 zł

(fot. Pixabay/CC0)
Aż 245 zł mogły sięgnąć oszczędności polskiej rodziny, gdyby zaczekała ona z kupnem wyprawki szkolnej dla dzieci - wynika z analiz Deloitte przeprowadzonych wspólnie z firmą Dealavo. We wrześniu potaniały bowiem artykuły szkolne i podręczniki, choć warto zauważyć, że przy okazji zdrożała odzież.

Wyniki badania powstały po analizie ofert 550 sklepów internetowych. Wskazane możliwe oszczędności, czyli 245 zł, wyliczono w oparciu o dane, ile polska rodzina planowała wydać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 16:43
StoryEditor
Wyprawka szkolna już w lipcu. Kiedy kupują i jak się z tym czują polskie matki?
Niektórzy rodzice kupują wyprawkę szkolną już w lipcu (fot. Pepco)

Z badania Grupy IQS zrealizowanego na zlecenie Pepco wynika, że co piąta ankietowana mama zaczyna kompletowanie wyprawki już w lipcu. Wiele osób szuka oszczędności.

Badania przeprowadzone przez Grupę IQS na zlecenie Pepco wskazują, że 21 proc. ankietowanych rozpoczyna zakupy wyprawkowe już lipcu, a wśród mam młodszych dzieci (7-9 lat) ten o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 12:15
StoryEditor
Czterodniowy tydzień pracy oczami menedżerów sieci handlowych: Entuzjazm pomieszany z obawami
Z badania firmy Hays Poland wynika, że decydowana większość menedżerów z sektora handlu detalicznego chciałaby pracować cztery dni w tygodniu, ale ma też w związku z tym spore obawy (fot. Shutterstock)

Krótszy tydzień pracy to kusząca wizja dla pracowników sektora retail. Jak podkreśla Ewa Wiśniewska z Hays Poland, badanie przeprowadzone wśród specjalistów i menedżerów z tej branży pokazuje, że choć większość z nich marzy o trzech dniach wolnego, to równocześnie rozwiązanie to budzi szereg obaw. Ekspertka zaznacza, że może ono być nawet zarzewiem wewnętrznych konfliktów w sieciach handlowych.

Czterodniowy tydzień pracy to temat, o którym ostatnio wiele się mówi, głównie za sprawą pilotażowego programu ogłoszonego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:10