20.08.2018 / 12:32
StoryEditor

Lidl Digital International rozwija e-commerce z myślą o cyfrowej przyszłości handlu

(fot. Konrad Kaszuba)
Do 2022 r. 25 proc. sprzedaży sieci detalicznych będzie powiązane z online. Dyskonty są nastawione głównie na sprzedaż stacjonarną, ale nie mogą ignorować wzrostu sprzedaży online, także w przypadku żywności. Lidl utworzył osobną spółkę do rozwoju swoich kompetencji cyfrowych, by nie przegapić przyszłości – wynika z raportu PlanetRetail RNG.

Stopniowe przenoszenie się sprzedaży detalicznej do kanału e-commerce jest wyzwaniem dla sieci dyskontowych. Nie tylko dlatego, że z reguły zostały one na tym polu nieco z tyłu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 10:38
StoryEditor

Sieci handlowe montują kamery w uniformach kasjerów i obsługi sklepów? To odpowiedź na rosnącą falę przemocy i rabunków?

(fot. Bernard Hermant/Unsplash)
W związku ze wzrostem liczby brutalnych ataków pracownicy brytyjskich sklepów Tesco będą nosić na uniformach kamery. Firma odnotowała wzrost liczby napaści fizycznych o jedną trzecią od zeszłego roku. Podobne działania zostały już podjęte przez sieci Sainsbury’s, Waitrose czy Coop.

W ostatnim czasie sieć John Lewis poinformowała, że pracownicy jej sklepów zostali wyposażeni i również przeszkoleni w zakresie stosowania kamer osobistych i rozładowywania konf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 17:35
StoryEditor

Co dalej z konsumpcją FMCG w ujęciu wolumenowym? Szymon Mordasiewicz dzieli się prognozą

Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w Consumer Panel Services GfK (fot. mat. prasowe)
W zakresie wolumenowej konsumpcji FMCG w Polsce "widać światełko w tunelu" - uważa Szymon Mordasiewicz, dyrektor komercyjny w Consumer Panel Services GfK. Zdaniem eksperta, tunel ten pozostaje jednak wciąż "bardzo długi". Co czeka nas w dalszej części 2023 r. i na początku roku przyszłego?

- Rok 2023 otworzyliśmy z deklaracjami oszczędzania na wszystkim oraz wyraźnymi spadkami konsumpcji. Jednak teraz, analizując dane z pierwszych siedmiu miesięcy bieżącego roku, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 18:24