19.11.2019 / 11:24
StoryEditor

LPP ma już 13 e-sklepów z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży. Będzie rozwijać e-metki

(mat. prasowe)
LPP uruchomiło 13. e-sklep, a w trzecim kwartale br. przychody grupy kapitałowej LPP ze sprzedaży internetowej wyniosły 227 mln zł. To o 50,6 proc. więcej niż rok wcześniej. 55 proc. tych wpływów wygenerowano w Polsce. Spółka planuje wydać 90 mln zł na elektroniczne metki.

Grupa LPP jest producentem odzieży Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka opublikowała właśnie swoje wyniki za III kw. 2019 r. E-commerce zapewnił już 9,7 proc. łącznyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2024 17:31