31.01.2020 / 16:39
StoryEditor

Luksusowe marki spod skrzydeł LVMH nie dla Amazona: wspiera przestępczość i terroryzm

(Pixabay.com)
Bernard Arnault, szef domu mody LVMH zapowiada, że będzie nadal odmawiał sprzedaży produktów swoich marek na Amazon. Dyrektor generalny twierdzi, że platformy takie jak Amazon umożliwiają sprzedaż podróbek i dodaje, że w ten sposób pośrednio wspierają przestępczość zorganizowaną, a nawet terroryzm.

LVMH nie ma zamiaru sprzedawać swoich luksusowych produktów za pośrednictwem Amazona, pomimo plotek, które pojawiły się po tym, jak platforma e-commerce zapowiedziałą stworze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 14:01
StoryEditor
System kaucyjny - praktyczny poradnik: Czy warto już zbierać butelki? Czy można je zgniatać? Gdzie i jak przechowywać opakowania?
Looking up woman holding two glass bottle with water

Lidl Polska przeprowadził pilotaż systemu kaucyjnego. Dyskonter ogłasza pierwsze rezultaty zbiórki opakowań i udziela praktycznych porad konsumentom. Przydadzą się już w październiku?

Czego dowiesz się z poradnika o systemie kaucyjnym?

  • Czy zgniatać opakowania po napojach?
  • Jakie opakowania będą objęte systemem kaucyjnym?
  • Czy wato już teraz groma...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 13:43
StoryEditor
Na co Polacy zwracają uwagę podczas zakupu kosmetyków? [RAPORT]
Na co Polacy zwracają uwagę podczas zakupu kosmetyków? [RAPORT] (fot. Canva)

– Promocje wciąż są silnym magnesem, który determinuje zakup kosmetyków. Tak wynika z raportu agencji Inquiry „Kosmetyki – zwyczaje zakupowe Polaków”. Od czego jeszcze zależy dziś sukces na rynku kosmetycznym?

W artykule przeczytasz:

  • Zwyczaje zakupowe Polaków na rynku kosmetycznym - raport Inquiry
  • Cena, jakość czy zapach? Co decyduje o zakupie kosmetyków?
  • Kto i jak często kupuje kosmetyki w Polsce?
  • E-commerce coraz ważniejszy dla rynku kosmetyków
  • Giganci rynku kosmetycznego w Polsce
  • Smart shopping, czyli polowanie na promocje
  • Od czego zależy dziś sukces na rynku kosmetycznym?

Raport zwyczaje zakupowe Polaków na rynku kosmetycznym

Inquiry, polska agencja badawcza, opracowało raport pt. raport „Kosmetyki – zwyczaje zakupowe Polaków”. Publikacja szczegółowo omawia nawyki zakupowe Polek i Polaków w zależności od kategorii produktowej. Podaje też różnice między zakupami online i offline oraz jakie czynniki wpływają na wybór kosmetyków.

– Zachowania konsumentów – ich preferencje, motywacje, wybory, skojarzenia z markami – to bardzo ciekawe insighty dla ponad 1300 firm kosmetycznych, działających aktualnie na naszym niezwykle konkurencyjnym rynku. Mamy nadzieję, że publikacja przełoży się na większe zainteresowanie opinii publicznej produktami kosmetycznymi, które są niezbędne w codziennym życiu, dbaniu o zdrowie, higienę i dobrostan psychiczny – komentuje  dr inż. Justyna Żerańska, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Związek współpracował z agencją przy tej publikacji i objął patronatem.

Co zatem wpływa na takie a nie inne zakupy kosmetyków?

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 14:25