15.04.2020 / 11:53
StoryEditor

Maseczki w esklepie Poczty Polskiej wyprzedane w… 26 minut. Kolejna dostawa w piątek

(fot. Poczta Polska)
Poczta Polska wprowadziła do swojego e-sklepu maseczki wielorazowego użytku. Zaraz po wprowadzeniu produktu, został on wyprzedany. Klienci musieli więc czekać na kolejną dostawę, która zniknęła ze sklepu w ciągu 26 minut.

5 sztuk kosztuje 49,95. Zaledwie 26 minut po zaopatrzeniu sklepu, maseczki ponownie z niego zniknęły. Sklep zapowiada, że kolejna dostawa produktu przewidziana jest na pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.09.2023 / 00:20
StoryEditor

United Beverages przejmuje trzy spółki. William Carey buduje swoje nowe alkoholowe imperium w Polsce

Należąca do Williama V. Careya firma United Beverages złożyła w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie trzech spółek zajmujących się dystrybucją i detaliczną sprzedażą alkoholu. To kolejny krok Careya do stworzenia jednej z największych firm dystrybuujących alkohole w Polsce.

Warto uczyć się na błędach

Przypomnijmy, że przed laty William Carey zbudował największą w Europie Wschodniej firmę produkującą i dystrybuującą napoje spirytusowe czyli Cen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23.09.2023 / 15:08
StoryEditor

Właściciel marek Reserved i Sinsay skupia się na otwarciach nowych sklepów stacjonarnych

Na zdj. sklep sieci Sinsay należącej do LPP (fot. materiały prasowe)
W drugim kwartale roku księgowego 2023/24 przychody LPP, właściciela marek Reserved, Sinsay, Mohito, Cropp i House przekroczyły 4,5 mld zł i były o 5,4 proc. wyższe niż w ub. roku. Spółka rozwija się głównie w Europie Zachodniej, Południowej i Środkowej. Te rynki odpowiadają już za 58 obrotów Grupy.

LPP narzuciło sobie dyscyplinę kosztową, co pozwoliło firmie na poprawę zysku netto o ponad 90 proc. Przedstawicile spółki tłumaczą poprawę tego wskaźnika również rozwijającym s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. październik 2023 13:31