16.05.2018 / 08:25
StoryEditor

Maszyny paczkowe Biedronki będą dostępne tylko w godzinach pracy sklepu

(fot. materiały własne)
Wpływ nowego pomysłu biznesowego Biedronki na rynek e-commerce - maszyn paczkowych będących odpowiednikami paczkomatów InPostu - nie będzie tak duży, jak się spodziewane. Maszyny będą działały wewnątrz sklepów i w godzinach jego pracy - pisze money.pl.

Nowe maszyny paczkowe to efekt współpracy między Jeronimo Martins, właścicielem Biedronki, a SwipBox Polska. Jeszcze w tym roku w całej Polsce pojawi się 300 urządzeń.

P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 12:34
StoryEditor
Carrefour uruchomi stacje ładowania przy sklepach w całym kraju. Kto będzie partnerem strategicznym?
Pierwszą stację ładowania pojazdów elektrycznych Carrefour uruchomił w Warszawie (fot. mat. prasowe)

Carrefour Polska uruchomił - wspólnie z firmą Eleport - pierwszą stację ładowania pojazdów elektrycznych. Plany firmy zakładają otwarcie ponad 70 takich stacji przy sklepach Carrefoura w całej Polsce.

Pierwszą lokalizacją, w której stanęła stacja ładowania e-samochodów, jest sklep Carrefoura w Warszawie przy ul. Światowida. Od 5 do 18 grudnia klienci będą mogli w tym m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 15:12
StoryEditor
Tomasz Wilkoń, Rabat Detal: Franczyza musi być sprawnym, kolektywnym organizmem
Tomasz Wilkoń, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Rozwoju Rabat Detal, fot. Specjał

Tomasz Wilkoń, wiceprezes zarządu spółki Rabat Detal z portfolio GK Specjał, opowiada w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl o modelu współpracy z partnerami, który pozwoli stworzyć sprawny, kolektywny organizm, zdolny konkurować na rynku z wielkimi korporacyjnymi sieciami detalicznymi.

Rabat mocno pracuje nad tzw. utwardzaniem franczyzy. Jak idzie?

Bardzo nie lubię słowa ‘utwardzanie’, ale jednocześnie dobrze ono oddaje to, jaki model współpracy z naszymi fra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 14:59