20.01.2013 / 15:34
StoryEditor

Znani menadżerowie o tym, jaki będzie rok 2013

Miniony rok nie należał do najłatwiejszych dla wszystkich sektorów gospodarki, także dla branży FMCG. Po kilku latach stabilnego wzrostu trzeba się było zmierzyć się z wieloma wyzwaniami, podjąć szereg strategicznych decyzji. Żaden z uczestników naszej sondy nie obiecuje, że najgorsze za nami, a w 2013 roku będzie łatwiej. Pocieszające, że niemal wszyscy, z szerokiego grona przepytanych przez nas doświadczonych menadżerów, nawet w trudniejszych czasach widzą możliwości rozwoju.

Nadchodzą trudniejsze czasy, ale widzimy możliwości rozwoju



W ostatnich latach Unilever notował stabilny wzrost. Miniony rok był dla firmy, także na polu jej działalności ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 13:40
StoryEditor
Chiński gigant otwiera pierwszy sklep w Polsce! Oto co będzie sprzedawać
Na zdj. sklep Miniso (fot. mat. prasowe)

Miniso, sieć sklepów z artykułami lifestyle‘owymi, lada moment zadebiutuje - co ciekawe, już po raz drugi - na polskim rynku. Pierwszy sklep marki, specjalizujący się w zabawkach kolekcjonerskich, zostanie otwarty 1 sierpnia w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

Pierwszy sklep Miniso będzie mieć 70 mkw. powierzchni, a ulokowany został na parterze Złotych Tarasów. To już druga próba rozwoju sieci MiniSo w Polsce. Wcześniej marka zad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 15:53
StoryEditor
Branża mięsna nie traci czasu. Dzień po zaprzysiężeniu nowa ministra zdrowia musi się zmierzyć ze "stanowczym sprzeciwem" producentów

Jolanta Sobierańska-Grenda zaledwie w czwartek 24 lipca została oficjalnie powołana na stanowisko ministry zdrowia, a już następnego dnia lobbyści z branży mięsnej wystosowali "stanowczy sprzeciw" wobec projektowanego przez jej poprzedniczkę rozporządzenia dotyczącego zasad żywienia zbiorowego i sprzedaży posiłków w jednostkach systemu oświaty. Producenci protestują przeciwko planom ograniczenia spożycia mięsa w stołówkach oraz "pośredniego zakazu sprzedaży tradycyjnych kanapek z wyrobami wędliniarskimi w sklepikach szkolnych, przez przekroczenie limitu soli", które mają być zastąpione m.in. produktami z nasion roślin strączkowych.

Nic o nas bez nas

"Jesteśmy zbulwersowani faktem, że branża mięsna nie została poinformowana ani włączona w proces konsultacji publicznych dotyczących przedmiotowego projektu" ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 16:11