18.06.2020 / 16:09
StoryEditor

Minister finansów: Polski handel internetowy podwoi w tym roku wartość

Tadeusz Kościński, minister finansów (fot. mat. prasowe)
Handel internetowy w Polsce może w tym roku nawet podwoić swoją ubiegłoroczną wartość - stwierdził w czwartek minister finansów Tadeusz Kościński.

- W ubiegłym roku wartość polskiego handlu internetowego przekroczyła 50 mld zł. W tym roku jest duża szansa, że przekroczy 100 mld zł - wskazał szef resortu finansów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 14:08
StoryEditor
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektorka zarządzająca NielsenIQ: W nadchodzących miesiącach konsumenci będą w stanie wydać więcej na FMCG
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektorka zarządzająca NielsenIQ w Polsce, prognozuje, że w 2024 r. konsumenci będą skłonni wydawać więcej na FMCG (fot. Monika Olszewska)
Perspektywy na rok 2024 r., zwłaszcza dla branży FMCG, są pozytywne – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Karolina Zajdel-Pawlak. Uzasadniając tę prognozę dyrektorka zarządzająca NielsenIQ wskazuje m.in. na pewne rozluźnienie postaw oszczędnościowych, zaznacza jednak, że wielu konsumentów będzie potrzebowało czasu na odzyskanie płynności finansowej.

Od wielu miesięcy polscy konsumenci doświadczają narastających, skumulowanych skutków przedłużającej się inflacji. – Za ten sam koszyk produktów płacimy realnie ponad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 09:40
StoryEditor
Ikea apeluje o szybką decyzję ws. niedziel handlowych w grudniu. Pracownicy do czwartku muszą poznać grafiki na grudzień!
Ikea liczy na szybką decyzję ws. niedziel handlowych w grudniu 2023 r. (fot. Prachana Thong-on/Shutterstock)
"Co z drugą niedzielą handlową w grudniu? Wciąż nie wiadomo, a czasu mamy coraz mniej" - ubolewa Ikea, apelując do polityków o przyspieszenie decyzji. Sieć podkreśla, że jej sklepy od kilku lat są zamknięte w Wigilię "z szacunku dla pracowników". "Natomiast, podobnie jak cała branża, oczekujemy drugiej niedzieli handlowej w grudniu" - tłumaczy Ikea.

Sieć zwraca uwagę, że o wyznaczenie drugiej niedzieli handlowej w grudniu (w zastępstwie tej, która zostanie utracona w związku z tym, iż Wigilia w 2023 r. wypada w niedzielę) a...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. grudzień 2023 15:33