03.03.2021 / 16:45
StoryEditor

Modern-Expo dostarczy Allegro.pl 1500 automatów paczkowych. Polska platforma zbroi się na wejście Amazona!

Modern-Expo dostarczy Allegro.pl 1500 maszyn do odbioru paczek (Modern-Expo)
Allegro podpisało list intencyjny z firmą Modern-Expo na dostawę automatów paczkowych. Do końca tego roku gotowych ma być 1500 takich urządzeń. Nieoficjalne informacje o chęci rozwoju własnej sieci automatów przez Allegro pojawiały się już pod koniec zeszłego roku. Teraz firma oficjalnie ogłosiła swoją decyzję. Stało się to raptem dzień po wejściu do polski światowego giganta branży e-commerce, firmy Amazon.

– Dbamy o to, aby klienci Allegro byli zadowoleni na każdym etapie zakupów. Dużą wagę przykładamy do szybkości dostaw i już teraz ok. 80 proc. przesyłek trafia do klienta w ciąg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2025 / 12:16
StoryEditor
Unijny sąd wydał wyrok w sprawie popularnego znaczka umieszczanego na odzieży
Firma spread.net chciała zastrzec oznaczenie w postaci wielkiej litery “I” i czerwonego serca umieszczanego na odzieży. Czy jej się to udało? (fot. Shutterstock)

Firma Spread Group, znana pod nazwą spread.net, chciała zastrzec oznaczenie w postaci wielkiej litery “I” i czerwonego serca umieszczanego na odzieży. Sprawa najpierw trafiła do unijnego urzędu ds. własności intelektualnej, a potem przed unijny sąd. Jakie stanowisko zajął ten ostatni?

W 2022 r. niemieckie przedsiębiorstwo spread.net (udostępniająca użytkownikom platformę internetową pod nazwą Spreadshirt, na której mogą oni projektować, sprzedawać i ku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2025 / 19:40
StoryEditor
Aldi coraz bliżej granicy 400 sklepów w Polsce. Sieć otwiera placówkę w stolicy jednego z województw
Aldi zagęszcza sieć placówek w Poznaniu i całej Wielkopolsce (fot. Shutterstock) 

Od 9 lipca 2025 r. Aldi ma już na swoim koncie 374 sklepy w Polsce. Dyskonter zagęścił sieć w Poznaniu, gdzie otworzył właśnie 13 placówkę.

Nowy poznański Aldi jest zlokalizowany przy ma ulicy Moniki Gruchmanowej 2. Łączna powierzchnia tego sklepu to ok. 1500 mkw.

Aldi stawia na świeżość i dobre doświadczenia za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. lipiec 2025 08:43