08.07.2019 / 09:50
StoryEditor

PKN Orlen chce się rozwijać w kanale e-commerce

(fot. materiały prasowe, PKN Orlen)
PKN Orlen zapowiedział rozwój swojego programu lojalnościowego Vitay "w kierunku e-commerce". Giełdowy gigant na razie nie zdradza szczegółów projektu. Wiadomo jedynie, że realizacja tego celu ma nastąpić w ramach strategii grupy rozpisanej na lata 2019-2022.

Grupa Orlen w segmencie detalicznym zamierza kłaść nacisk na personalizację oferty i analitykę danych. - Wykorzystanie big data pozwoli koncernowi na bardziej elastyczne reag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 11:01
StoryEditor
Niemiła niespodzianka dla Polaków na Wszystkich Świętych. BLIK sparaliżowany przez cyberprzestępców
1 listopada 2025 r. cyberprzestępcy na kilka godzin zablokowali działanie sytsemu płatności BLIK (fot. materiały prasowe)

W sobotę, 1 listopada, miliony Polaków doświadczyły skutków paraliżu najpopularniejszego systemu płatności mobilnych w kraju. Awaria systemu BLIK była wynikiem ataku DDoS, przyznał operator. Jak do tego cyberataku odniósł się wiceminister i szef resortu bezpieczeństwa Krzysztof Gawkowski?

W sobotę 1 listopada w godzinach porannych użytkownicy systemy BLIK nie mogli z niego korzystać. Operator systemy - spółka Polski Standard Płatności - wyjaśnił na platfo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 16:55
StoryEditor
Jak wspólna gra producenta i detalisty zwiększa marżę kategorii? [KOMENTARAZ]
Roman Szymczak, TM360 (fot. Tm360)

Wielu producentów i detalistów wciąż gra w tę samą, przestarzałą grę. Spotykają się przy stole negocjacyjnym, nie strategicznym. Mówią o rabatach, bonusach, opłatach – a nie o rozwoju. Analizują ceny zakupu, nie potencjał i możliwości całej kategorii. Jaki może być tego efekt? Obie strony tracą to, co najcenniejsze – zwiększenie sprzedaży, marży i coś równie ważnego, czyli wzajemne zaufanie.

Autorem tekstu jest Roman Szymczak – ekspert marketingu detalicznego, prezes firmy TM360.

Od pola bitwy do wspólnym myśleniu o kategorii

W modelu Category Mastery Fram...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. listopad 2025 12:12