24.08.2020 / 11:36
StoryEditor

Po wyprawkę szkolną do internetu: sprzedaż artykułów szkolnych rośnie od miesiąca

5 sierpnia MEN ogłosił, że dzieci wracają od września do szkół i nie będzie już edukacji zdalnej. Wyniki sklepów internetowych pokazują, że rodzice spodziewali się takiego obrotu sprawy miesiąc wcześniej. Zakupy artykułów szkolnych wystrzeliły w górę już w lipcu.

Wyprawka szkolna to zdaniem analityków CBOS koszt przekraczający kwotę 1 tys. zł. Nic dziwnego, że wiele gospodarstw domowych rozkłada go na raty i kompletowanie przyborów na wr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 15:15
StoryEditor
Kultura snu, czyli łóżkowe sekrety klientów. Jysk zdradza, jakie ma największe przewagi nad konkurentami [WYWIAD]
Sklep sieci Jysk w Polsce (Jysk)

Marta Jabłonowska, Head of Retail w Jysk Polska opowiada o tym jak firma buduje przewagi nad konkurentami i co ją wyróżnia na rynku. W wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl mówi także o tym jak firma buduje swoją tożsamość wokół kultury snu.

Minęło już 25 lat od momentu, gdy Jysk pojawił się na polskim rynku. To czas intensywnego rozwoju, ponad 300 sklepów i silna pozycja w segmencie wyposażenia wnętrz. Jak Pani pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 08:52
StoryEditor
Z dyrektora kategorii w sieci dyskontów na szefa rozwoju biznesu u giganta spożywczego
Paweł Czeluśniak został nowym szefa rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer (fot. Fazer + Paweł Czeluśniak/Linkiedin)

Paweł Czeluśniak został nowym szefem rozwoju biznesu w fińskim gigancie spożywczym – firmie Fazer. Wcześniej przez lata był związany m.in. z takimi sieciami detalicznymi jak Aldi czy Tesco. Za co będzie odpowiadać w nowej roli?

W artykuke przeczytasz:

  • Paweł Czeluśniak po ponad 4 latach odchodzi z Aldi Polska
  • Paweł Czeluśniak dołącza do zespołu Fazer
  • Gdzie wcześniej pracował Paweł Czeluśnia...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 09:01