23.10.2018 / 11:27
StoryEditor

Poczta Polska bije rekordy sprzedaży usług kurierskich

(fot. mat. prasowe Poczta Polska)
Popyt na najpopularniejsze usługi kurierskie Poczty Polskiej dla  klientów biznesowych eCommerce rośnie powyżej rynku. Z danych Poczty wynika, że w ciągu ośmiu pierwszych miesięcy 2018 roku wzrost liczby tych przesyłek przekraczał 19 proc. Rośnie także liczba paczek nadawanych przez klientów indywidualnych. W pierwszych ośmiu miesiącach tego roku w porównaniu do danych z analogicznego okresu roku ubiegłego  wzrost ten wyniósł 23 proc.

 – Mamy do czynienia z dynamicznym rozwojem eCommerce. Strategia Poczty Polskiej zakłada znaczne zwiększenie udziału w tym rynku. Odpowiedzią na te wyzwania jest budowa nowej st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 10:55
StoryEditor
Na czym Polacy nie oszczędzają? Badanie wskazuje zaskakujące wybory konsumentów
Na czym Polacy oszczędzają najczęściej? (fot. Shutterstock)

Polacy nadal ostrożnie podchodzą do wydatków, ale nie wszystkie koszty tną po równo. Nowe dane z badania UCE Research i Shopfully pokazują, które kategorie produktów są pierwsze na liście do cięcia, a które pozostają "świętymi krowami" domowego budżetu.

Z najnowszego raportu UCE Research i Shopfully wynika, że 37,2 proc. Polaków ogranicza wydatki na elektronikę. To najwyższy wynik spośród wszystkich analizowanych kategorii. Jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 14:29
StoryEditor
Mega fuzja na rynku dyskontów wisi w powietrzu. Aldi Nord i Aldi Süd połączą się?
Mega fuzja wisi w powietrzu. Aldi Nord i Aldi Süd połączą się (fot. archiwum + materiały prasowe)

Aldi Nord i Aldi Süd mogą połączyć się i działać jako jedna gigantyczna sieć handlowa. Co ta mega fuzja oznaczałoby dla całej branży?

W artrykule przeczytasz:

  • Czy sieci handlowe Aldi Nord i Aldi Süd zjednoczą siły?
  • Dlaczego doszło do rozłamu w sieci sklepów Aldi?
  • Jak przebiega podziała między sieciami Aldi?
  • Co oznaczałby dla rynku ich ponowne połączenie?

Czy sieci handlowe Aldi Nord i Aldi Süd zjednoczą siły?

Jak podaje niemiecki „WirtschaftWoche” wkrótce może dojść do połączenia dwóch siostrzanych sieci handlowych: Aldi Nord i Aldi Süd. Podobno o takiej możliwości rozmawiają rodziny obu założycieli spółek. Gdyby tak się stało, wówczas powstałaby wspólny holding, w której udziały zostałyby podzielone równo pomiędzy fundacje reprezentujące różne gałęzie rodziny.

Takie informacje mają pochodzić z otoczenia rodziny założycielu obu sieci marketów. Byłby to kolejny kierunek we współpracy między oboma podmiotami, która i tak jest już dość ścisła. W ostatnim czasie współpraca została rozszerzona nawet na marki własne oraz niektóre kampanie reklamowe.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 02:14