04.06.2020 / 12:17
StoryEditor

Polacy kupują w Internecie średnio dwa razy w miesiącu. I uważnie patrzą na cenę [RAPORT]

. (fot. Pixabay CC0)
Ponad 30 proc. badanych deklaruje, że robiło zakupy przez Internet raz w tygodniu w 2019 roku – wynika z raportu 2020 Trendy e-commerce, przygotowanego przez Photoslurp.Polacy chętnie porównują także ceny, spore znaczenie ma również rekomendacja innych użytkowników.

Najpopularniejszymi kategoriami produktów kupowanych online były odzież (49,7 proc. respondentów), urządzenia AGD i artykuły dla domu (47,7 proc) oraz obuwie (46,7 proc.). Artyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 00:02
StoryEditor
Makro się zwija! Sieć hurtowni zamknie w Polsce cztery hale i zwolni 400 pracowników!

W ubiegłym roku spółka Makro Polska, jedna z największych firm hurtowych w Polsce przeprowadziła głęboką restrukturyzację, w trakcie której pracę (do września 2024 r.) straciło ponad 100 pracowników firmy. Teraz operator przeszedł do - spodziewanej przez wielu ekspertów - restrukturyzacji sieci hurtowni typu cash & carry. Właśnie zapadła decyzja o zamknięciu czterech obiektów.

Firma Makro Polska zarządza w naszym kraju 29 halami i dwoma centrami dystrybucyjnymi. Już wkrótce liczba hurtowni spadnie do 25. Władze firmy podjęły decyzję o zamknięciu czter...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 08:49
StoryEditor
Aplikacje lojalnościowe napędzają sprzedaż. Jak Duży Ben wykorzystuje dane do zwiększenia częstotliwości zakupów i wartości koszyka?
Jak aplikacja Duży Ben zwiększa zakupy i lojalność klientów? (fot. materiały prasowe)

Cyfrowe programy lojalnościowe coraz wyraźniej kształtują strategie sprzedażowe w branży handlowej. Przykład Dużego Bena pokazuje, że mobilna aplikacja może stać się kluczowym ogniwem w relacji z klientem, znacząco wpływając na jego zaangażowanie i wartość koszyka. Jakie efekty przynosi podejście oparte na danych i technologii?

Sieć Duży Ben, należąca do Grupy Eurocash, podczas konferencji Loyalty Planet zaprezentowała konkretne dane, które pokazują skalę wpływu aplikacji lojalnościowej na zachowania z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2025 06:13