01.06.2016 / 17:02
StoryEditor

Polacy twierdzą, że chcą używać "internetowej gotówki"

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Paysafe Group wynika, że 78,6 proc. Polaków chciałoby skorzystać z możliwości płacenia gotówką w internecie, czyli z przedpłaconych rozwiązań płatniczych typu prepaid.

35,6 proc. przebadanych Polaków i Polek wskazało, że wypróbowałoby możliwość zapłacenia gotowką w internecie, a 29,4 proc. respondentów stwierdziło, że używałoby takiej formy pł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
24.12.2025 / 11:47
StoryEditor
Strategia Miraculum 2030: porządkowanie portfolio i nowa definicja marek kosmetycznych
Perfumy Chopin z portfela firmy Miraculum

Miraculum przyjęło strategię rozwoju na lata 2026–2030, która uzyskała pozytywną opinię rady nadzorczej. Dokument zakłada odejście od szerokiego, rozproszonego portfolio na rzecz wzmacniania marek uznanych za kluczowe: Pani Walewska, Joko, Wars, Prastara i Chopin.

Jak podkreślono w nowej strategii Miraculum, „priorytetem jest uporządkowanie i wzmocnienie portfela marek w sposób zapewniający ich wyrazistą pozycję rynkową”

Pani ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 10:22
StoryEditor
Handel spożywczy w cieniu wojny. Oto co zobaczyliśmy w Ukrainie
Handel w Ukrainie zdominowany jest przez sieci handlowe o rodzimym kapitale (fot. Paweł Jachowski, Łukasz Stępniak)

Wojna nie zatrzymała ukraińskiego handlu detalicznego - przeciwnie, stała się impulsem do zmian, których skala i tempo zaskakują ekspertów rynkowych. Sieci handlowe w Ukrainie nauczyły się działać w warunkach permanentnej niepewności, stawiając na elastyczność, odważne innowacje i rozwiązania, które budują realną odporność biznesu. Powstają tu formaty i koncepty wyprzedzające to, co wciąż uchodzi za standard w znacznie bogatszych krajach. Podczas wizyty w Łucku i we Lwowie zobaczyliśmy z bliska, jak wygląda retail w cieniu wojny - a teraz dzielimy się tymi obserwacjami z czytelnikami portalu wiadomoscihandlowe.pl. Zaparzcie kawę lub herbatę i przygotujcie się na długą lekturę. To obszerne sprawozdanie to dopiero początek - kolejne inspiracje z Ukrainy już wkrótce w magazynie drukowanym.

Zacznijmy od zaadresowania słonia w pokoju. Gdybyśmy otrzymywali jedną hrywnę za każdym razem, gdy zapytano któregoś z nas, czemu jedziemy do kraju ogarniętego wojną, po co nam ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2025 18:52