08.02.2020 / 17:24
StoryEditor

Polacy w tym roku zrobią większe zakupy w internecie niż w Biedronce

Biedronka logo, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Wartość polskiego rynku handlu w Internecie już w 2020 roku wzrośnie z 50 mld wydanych w 2019 roku do nawet 70 mld. Polacy przeznaczą na zakupy e-commerce więcej pieniędzy niż zostawiają we wszystkich sklepach sieci Biedronka.

Autorzy raportu Interaktywnie.com „E-commerce 2020” uważają, że nadchodzi rewolucja w handlu. Polska plasuje się na 13. miejscu wśród najszybciej rosnących rynków e-commerce  na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 08:25
StoryEditor
„Tanio tutaj jest”. Stokrotka obniża ceny 600 produktów i chce powalczyć promocjami o klienta
Na zdj. białostocka Stokrotka (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)
Sieć Stokrotka obniża ceny regularne ponad 600 produktów. Poza tym wprowadza też dodatkową promocję w każdy czwartek.

Wprowadzona przez Stokrotkę obniżka dotyczy zarówno popularnych produktów marek własnych, takich jak Farm Milk, Well Done czy Extra Line, jak i wielu artykułów znanych produc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2024 / 19:13
StoryEditor
Rozwiązania, które uchronią polską branżę e-commerce przed nieuczciwą chińską konkurencją jeszcze tej jesieni – obiecuje wiceminister rozwoju i technologii
Ministerstwo Rozwoju i Technologii wspólnie z Ministerstwem Finansów mają na jesieni przedstawić pakiet rozwiązań chroniących krajowych przedsiębiorców handlujących w internecie przed nieuczciwymi praktykami ze strony chińskich gigantów (fot, Shuttersttock)

Jesteśmy za konkurencją, ale na równych zasadach – podkreślił Ignacy Niemczycki. Z ust wiceministra rozwoju i technologii padły też konkretny w sprawie daty przedstawienia pakietu rozwiązań chroniących krajowy rynek e-commerce przed nieuczciwymi praktykami stosowanymi przez chińskich gigantów.

Jak już pisaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl rząd Donalda Tuska zapowiada, że chce walczyć z nieuczciwą konkurencją na rynku e-commerce ze strony chińskich gigantó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 03:22