08.05.2013 / 18:20
StoryEditor

Wygrały polskie koncepty handlowe

()
Przedsiębiorstwa z polskim kapitałem: społemowski Lux Mini oraz sklepy Profit, Hitpol i Topaz – to laureaci tegorocznej edycji konkursu „Market Roku”. Poziom kandydatów był bardzo wyrównany. Wszystkim finalistom gratulujemy!

Zmieniona w tym roku formuła gali finałowej konkursów „Market Roku” i „Drogeria Roku”, polegająca przede wszystkim na zastąpieniu elementów rozrywkowych, jak występy gwiazd (np....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.08.2025 / 17:49
StoryEditor
Administracja Trumpa ostro o kontrowersji wokół reklamy z Sydney Sweeney. Co powiedział rzecznik Białego Domu?
Sydney Sweeney na zdjęciu reklamowym American Eagle (fot. materiały prasowe)

Rzecznik Białego Domu zabrał głos w sprawie medialnej burzy wokół reklamy American Eagle z aktorką Sydney Sweeney. Steven Cheung nie przebierał w słowach, nazywając całą sytuację "bull****" i przykładem "cancel culture w najgorszym wydaniu". Co dokładnie powiedział przedstawiciel administracji prezydenta i dlaczego jego wypowiedź wywołała dodatkowe emocje?

Dyrektor ds. komunikacji Białego Domu, Steven Cheung, zamieścił w mediach społecznościowych mocny komentarz w odpowiedzi na falę krytyki wobec kampanii reklamowej z udziałem Syd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:46
StoryEditor
Biedronka piękniejsza niż Dino? Dyskonter uruchamia inwestycję wyprzedzając sieć supermarketów z Krotoszyna
Biedronka i Dino otwierają sklepy na warszawskim Wilanowie, Źródło: GPT Chat

Warszawski Wilanów, a szczególnie jego część znana jako Zawady, staje się nowym symbolicznym polem bitwy dwóch dużych graczy polskiego rynku handlu detalicznego. Przy ul. Sytej w krótkim czasie ruszają (lub planowane są) dwa supermarkety dwóch konkurencyjnych sieci: Biedronki oraz Dino. Ta lokalizacja, uznawana za prestiżową i dynamicznie rozwijającą się, staje się areną ostrej rywalizacji o klienta. A mieszkańcy? Nie wszyscy są zadowoleni.

Biedronka otwiera sklep przy Sytej 100

Już od 7 sierpnia 2025 r. mieszkańcy Wilanowa będą mogli robić zakupy w nowej odsłonie sklepu Biedronka przy ul. Sytej 100. Obiekt przes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. sierpień 2025 09:22