29.04.2020 / 08:58
StoryEditor

Przemysław Lutkiewicz, LPP: Po epidemii znaczna część handlu może pozostać w sieci

Sklep Reserved (fot. mat. prasowe)
Polski gigant odzieżowy – właściciel m.in. marek Reserved, Cropp i House – notuje z powodu epidemii koronawirusa spadek przychodów o 90 proc. Handel stacjonarny stanął zupełnie, natomiast sprzedaż internetowa wzrosła nawet o 200 proc. W niedalekiej przyszłości ten kanał może przejąć nawet 50 proc. obrotów branży – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP, w rozmowie z portalem Interia.

Spółka LPP przed wybuchem epidemii koronawirusa notowała sprzedaż na poziomie 800 mln zł miesięcznie. Obecnie sprzedaż stacjonarna spadła do zera – sklepy sieci takich jak Reser...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 11:45
StoryEditor
Grupa Pepco dostaje potężny zastrzyk finansowy i kredyt zaufania od inwestorów
Nowe linie kredytowe i emisja obligacji w Polsce dały Grupie Pepco zastrzyk finansowy o wartości ponad 900 mln euro (fot. Shutterstock)

Grupa Pepco, prowadząca sieci dyskontów non-food pod markami Pepco oraz Dealz, zakończyła dwa równoległe procesy pozyskiwania środków na finansowanie swojej działalności. Nowe linie kredytowe i emisja obligacji w Polsce dały Pepco zastrzyk o wartości ponad 900 mln euro.

Grupa Pepco zawarła umowy na uruchomienie linii kredytowych o wartości 770 mln euro z konsorcjum 10 banków. To o 20 mln euro więcej niż zakładano pierwotnie.

Nowe finan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 15:37
StoryEditor
Niemal 40 lokalizacji ze sklepami Lidl, Biedronka, Pepco czy Rossmann na sprzedaż
Tedi, Vendo Park w Łodzi (Fot. KK)

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek w sprawie przejęcia parków handlowych Vendo Park przez konsorcjum należące do spółek Ares Management i Slate Asset Management.

Formalnie nabywcą jest spółka Stork z Luksemburga, który jest częścią grupy kapitałowej kontrolowanej przez Ares Management Corporation z Los Angeles w USA, która jest alternat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 14:23