24.02.2017 / 09:32
StoryEditor

Rafał Brzoska ma inwestora dla Integera i InPostu. Advent International wycofa spółki z giełdy

Jeśli wezwanie zakończy się sukcesem, spółki Integer.pl i InPost czeka delisting (fot. materiały prasowe)
Rafał Brzoska i spółka AI Prime, będąca podmiotem pośrednio zależnym od funduszy zarządzanych przez Advent International, ogłosili wezwanie na wszystkie akcje spółek Integer.pl i InPost SA. Za jedną akcję Integera proponują 41,10 zł, a za pojedynczy walor InPostu 9,50 zł. Docelowo obie spółki mają zostać wycofane z giełdy.

W ramach zawartej umowy inwestycyjnej, AI Prime stanie się współwłaścicielem 29,99 proc. akcji Integer.pl, należących wcześniej tylko do Rafała Brzoski. Ponadto do AI Prime traf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.09.2023 / 17:24
StoryEditor

E.Leclerc zainwestuje mocniej w private label i rusza z kampanią marketingową, która ma być nowym otwarciem

<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Marki własne E.Leclerc zaprezentowane podczas targów sieci w 2023 r. (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Jean-Philippe Magre, prezes E.Leclerc Polska przemawia podczas targów zorganizowanych przez sieć w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
E.Leclerc ma ambicję podwojenia udziałów marki własnej w całości sprzedaży, w czym pomóc ma odświeżenie portfolio oraz nowa komunikacja marketingowa. Sieć zaprezentowała we wtorek swoje najnowsze pomysły na przyciągnięcie klientów do sklepów.

- Konsumpcja się nie łamie, ale konsumenci zmieniają swoje zachowanie i retail musi się dostosować - powiedział podczas konferencji w trakcie targów E.Leclerc Jean-Ph...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 11:39
StoryEditor

Aldi chce mieć nawet 1500 sklepów. Dyskonter może przejąć sklepy upadającej sieci i zatrudnić jej byłych pracowników

Wózek na zakupy w sklepie sieci Aldi (Aldi)
Dyskonty spożywcze Aldi mogą już wkrótce rozpocząć zatrudnianie pracowników upadającej sieci sklepów Wilko i przejąć część jej sklepów w ramach ambitnych planów ekspansji w Wielkiej Brytanii. Dyskonter chce otworzyć tam kolejnych 500 sklepów, co da łącznie 1500 lokalizacji i utworzyć ponad 20 000 miejsc pracy.

Giles Hurley, dyrektor generalny Aldiego w Wielkiej Brytanii i Irlandii powiedział brytyjskiemu dziennikowi ‘The Mirror‘, że może wykorzystać sklepy Wilko do dalszej ekspansji i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19. wrzesień 2023 00:43